توضیحات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش شهرستان دیلیجان در مورد درگذشت ساناز جمشیدی

وحید کاشانی تبار اظهار داشت: ساناز جمشیدی با علائم حاد تنفسی و عفونت مراجعه کرده و طبق بررسی های اولیه و شواهد موجود علائم تنفسی حاکی از بیماری عفونی تنفسی و کووید بوده و نتایج آزمایش سریع و PCR وی نیز مثبت بوده است.

وی افزود: تاکنون گزارشی از مسمومیت دانش آموزان گزارش نشده است.

رسول شعبانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلیجان نیز گفت: پس از شایعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه های معند مبنی بر درگذشت خانم ساناز جمشیدی و انتشار خبری مبنی بر دانش آموز بودن ایشان، قابل تامل است. با توجه به اینکه ایشان حدود 30 سال سن داشتند، سوال دانشجو بودن ایشان به شدت تکذیب می شود. در منطقه دیلیجان هیچ گونه آلودگی در محدوده مدارس و دانش آموزان وجود ندارد.

دکتر وحید کاشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان نیز گفت: وی با علائم حاد تنفسی و عفونت تنفسی مراجعه کرد و طبق بررسی های اولیه و شواهد موجود علائم تنفسی حاکی از بیماری عفونی تنفسی و کووید و نتایج سریع و سریع وی بود. آزمایش PCR نیز مثبت است.

پدر جمشیدی همچنین با اشاره به اینکه دخترش دچار بیماری بود و سه بار به پزشک مراجعه کرد، گفت: در آخرین عیادت به ریکاوری منتقل شد و علیرغم تلاش پزشکان متخصص و کادر درمان جان باخت. پزشکان بیماری او را کووید تشخیص دادند.

پس از مرگ دختر دهلی، اخبار مختلفی درباره علت مرگ او در فضای مجازی منتشر شد – از مسمومیت در مدرسه تا موضوعات سیاسی.

دیدگاهتان را بنویسید