توضیح اتهامات جدید طمایی صالحی

توضیح اتهامات جدید طمایی صالحی

سخنگوی قوه قضائیه گفت: طمایی صالحی پس از آزادی در یکی از شهرستان های شمال استان مطالبی را بیان کرد که این فرد احضاریه و اتهامات جدید را برای وی توضیح داد و برای اتهامات جدید قرار وثیقه صادر شد.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به این سوال که چرا طمایی صالحی در مقطعی آزاد شد؟ گفت: قبلا توضیح دادم و گفتم رای اولیه چگونه بوده است.

به گزارش ایسنا؛ وی ادامه داد: گفتم پرونده به دیوان عالی کشور رفته و قانونگذار به موجب مجوز قانونی در رابطه با حکم اولیه شعبه دیوان عالی کشور، حکم دادگاه را نقض کرده است و پرونده اکنون شامل حکم است. دادگاه به تکلیف قانونی خود عمل کرد و با توجه به وجود قرار بازداشت، وی با قرار وثیقه آزاد شد.

ستایشی افزود: انتظار داریم کسانی که دستگیر می شوند دیگر مرتکب جرم نشوند اما دیدید که بعد از آزادی در یکی از شهرستان های شمال استان مطالبی را بیان کرد و بر اساس وظیفه دادستانی مربوطه آنها را اعلام کردند. این فرد را احضار کرد و به او اعلام کرد که اتهامات جدیدی را مطرح کرده است.او با صدور قرار دادخواست و قرار آزادی در مورد اتهامات جدید و تقویت آن بر اساس یک پرونده از قبل مفتوح است.

ستایشی همچنین گفت: وی هم اکنون در زندان تحت بازداشت موقت به سر می برد و با رسیدگی سریع به پرونده به وی اطلاع خواهیم داد.