تولد خیابانی همسر علیرضا بیرانوند/عکس

تولد خیابانی همسر علیرضا بیرانوند/عکس

دیروز مشخص شد که فیلمی درباره زندگی علیرضا بیرانوند در حال ساخت است. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و یکی از ستاره های فوتبال ایران زندگی سختی را پشت سر گذاشت. علیرضا بیرانوند در جوانی ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد. علیرضا بیراننده همواره یکی از دلایل موفقیت خود را ازدواج زودهنگام با همسرش عنوان کرده است. همسر علیرضا بیرانوند دیروز تولد داشت و او و دو فرزندش جشن گرفتند.

بیرانوند یکی از شخصیت های دوست داشتنی فوتبال ایران است و در مدت حضورش در ایران همواره مهمان برنامه های تلویزیونی بوده است. علیرضا بیرانوند علاوه بر ورزش به خوانندگی علاقه خاصی دارد و هر از چند گاهی خوانندگی می کند.

جالب اینجاست که بیرانوند هنوز نسبت به تولد همسرش واکنشی نشان نداده و پست و استوری نذاشته است، اما هم عکس و هم استوری از فیلم بیرو گذاشته است.

درباره فیلم بیرو نوشت: خوشحالم که فیلم «بیرو» ساخته شد و هنرمندانه به بخشی از زندگی من می پردازد. با کمال تواضع باید بگویم که قبل از من بازیکنان بزرگی بودند که باید زندگی آنها را روی پرده سینما دید. چه بسیار بزرگان فوتبال ایران که نام و بازیشان در تمام این سال ها به بخش مهمی از خاطرات جمعی مردم کشورمان تبدیل شده است. خوشحالم که «بیرو» ساخته شد و در بخش مسابقه جشنواره فجر نمایش داده می شود. همه بینندگان بازی های فوتبال می توانند فیلم هایی را تماشا کنند که مصائب، سخت کوشی و موفقیت های ورزشکاران را توصیف می کند و سینما باید قدر این موقعیت ها را بداند. به مدیران تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

همسر علیرضا بیرانوند، اکرم بیرانوند، پسر عموی وی است. او به تازگی وارد عرصه مدلینگ شده و با درخشش بیرانوند در فوتبال، این خانواده پیش از این مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است.

زمانی که دروازه بان تیم ملی نوجوان بود از روستا به شهر می آمد تا به مدرسه برود و جان خانه ای در شهر نداشت به همین دلیل به خانه عمویش رفت و با آنها زندگی کرد و کم کم سقوط کرد. عاشق دختر عمویش

دیدگاهتان را بنویسید