بدرفتاری علیرضا بیرانوند از همسر بسیار جوانش/عکس

بدرفتاری علیرضا بیرانوند از همسر بسیار جوانش/عکس

همیشه اینطور نیست که بازیگران، خواننده ها و مجریان سوژه موضوعات مختلف شوند و بعد معروف شوند! چند سالی می شود که فوتبالیست ها چه در ایران و چه در سراسر جهان نه تنها در مسائل فوتبالی بلکه در جنجال های مختلف که بیشتر آنها مربوط به یک زن است، شجاع هستند! مثلا علیرضا بیرانوند ما می دانید در جام جهانی چقدر مورد توجه قرار گرفت و یک بازیکن پرحاشیه شد. علیرضا بیرانوند همسری جذاب و صمیمی دارد. خانم خانم که اتفاقا دختر عموی علیرضا است، این روزها زندگی خوبی را با این فوتبالیست جوان سپری می کند، اما حرف و حدیث هایی را که درباره علیرضا یابرانوند می شود تحمل می کند!

علیرضا بیرانوند لباس قرمز محبوب این روزهاست که در فضای مجازی بسیار فعال است. جالب اینجاست که او برای خودش یک صفحه فعال دارد، صفحه همسرش، صفحه دختر خردسالش و صفحه پسر خردسالش! ظاهراً اکرم بیرانوند یا بهتر است بگوییم همسر آقای بیرانوند علاقه خاصی به دیدن صفحات دارند و ادمین های همه صفحات به جز همسر جان مال خودشان هستند. اما در زیر اجازه دهید قبل از ادامه داستان با تصاویر این زوج شروع کنیم.

مثلا یکی از حواشی علیرضا بیرانوند این بود که همزمان با جام جهانی بانوان آمد و مدعی شد که این ملی پوش به اداره او رفته و می خواهد با او ارتباط برقرار کند! خانم خانم با انتشار اسکرین شات شایعه و حدیث زیادی درباره علیرضا بیرانوند به راه انداخت و در پایان باید گفت که خیلی ها منتظر شنیدن خبر طلاق علیرضا و همسایه اش اکرم هستند اما ظاهرا این زوج حتی یک طلاق هم ندارند. کمی از مشکلات آنها آنلاین و هیچ چیز در مورد آن صحبت نکردند!

اکرم بیرانوند حتی در گذاشتن عکس هایش هم بسیار مراقب است چون مثلا چند وقت پیش در یک عکس خانوادگی آنقدر مراقب بود که مچ پایش را با برچسب پوشانده بود! این در حالی است که خیلی های دیگر مثل همسران کایدی، حیدری، ماهینی و… اصلا به این موارد توجه نمی کنند و اتفاقا برای جلب توجه از استایل های نامتعارف هم استفاده می کنند!

اما ازدواج سخت علیرضا بیرانوند و همسرش دایی آگارو را قبول نکرد!
همانطور که گفتیم اکرم خانم پسر عموی علیرضا بیرانوند است که ازدواج با او بسیار سخت بود! بیرانوند درباره ازدواجش می گوید: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر می آمد، عصر به خانه عمویش می رفت و در آنجا به دختر عمویش علاقه مند شد و وقتی 18 ساله شد. از پدر و مادرش خواست تا با او ازدواج کنند. برو به خواستگاری اکرم بانو دختر عمویش! اما عمویش جواب منفی داد.

دیدگاهتان را بنویسید