جانشین فرمانده سپاه: در مسائل مختلف مانند حجاب شاهد بدرفتاری هستیم

جانشین فرمانده سپاه: در مسائل مختلف مانند حجاب شاهد بدرفتاری هستیم

روز جدید سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی نه تنها به خاطر یاران انقلاب، بلکه به خاطر دشمنان قدرتمند است.

سردار علی فدوی امروز (14 مرداد) در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در یادمان مرصاد، با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی در چهل و سومین سال پیروزی خود با صلابت و سربلندی ایستاده و سربلند است. دشمنان را وادار به خلق کردن کرد آنها این توانایی را دارند که نتوانند برای آنها مشکل ایجاد کنند و این سومین مرحله قدرت است که کمتر ابرقدرت در جهان به آن دست یافته است.

وی بابیان اینکه دفاع و بازدارندگی دو مرحله اول قدرت یابی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در دهه 60 ثابت کرد که می تواند از خود دفاع کند و در دهه 80 به درجه ای از بازدارندگی رسید که قدرت های بزرگی مانند آمریکا به آن رسیدند. نتیجه گیری اگر علیه ایران اسلامی اقدام کنند، بیش از آنکه به دست بیاورند، ضرر خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی تشخیص داده اند که ما در مرحله سوم قدرت هستیم، گفت:

وی تاکید کرد: امروز دنیا به اقتدار ایران اسلامی پی برده است و به درجه ای از قدرت رسیده ایم که دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی در ادامه سال های دفاع مقدس را یکی از قله های سال های بعدی پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رژیم بعث عراق با حمایت 87 کشور جهان به مصاف ایران اسلامی آمد. اما در سایه ایمان به خدا و با پیروی از فرامین الهی توانستیم در سالهای دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلام و انقلاب مقاومت کنیم.

فدوی حوادث تنگه چهار زبر (مرصاد امروز) را از برکات روزهای پایانی جنگ تحمیلی برشمرد و افزود: در عملیات مرصاد تا زمانی که قطعنامه 598 به امضای امام خمینی (ره) رسید و جنگ رسماً پایان یافت. اما شاهد بودیم که با کمک دشمنان مورد هجوم منافقین قرار گرفتیم و دیدیم که چگونه یاران انقلاب و رزمندگان با تمام قوا در مقابل منافقین قرار گرفتند و طومار منافقین را برای همیشه تحریف کردند، موضوعی که امروز پس از آن 34 سال هیچ یک از منافقین جرات نکردند در مقابل منافقین قدمی بردارند.

وی ادامه داد: اگر عملیات مرصاد اتفاق نمی افتاد و چهره واقعی منافقین برای مردم شناخته نمی شد، خباثت منافقین هر روز به نوعی خود را نشان می داد، اما در این عملیات تعداد زیادی از منافقین به شهادت رسیدند. هرچند الان هم شاهد کینه توزی منافقین هستیم.» در موارد مختلفی مثل حجاب با هم تفاوت داریم.

فدوی ادامه داد: در عملیات مرصاد به وضوح شاهد تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی حق بر باطل بوده ایم و باید این موضوع را سرلوحه امور خود قرار دهیم و فریب دشمنان را نخوریم.

وی افزود: همانطور که در عملیات مرصاد و سایر عملیات های مهم در دوران دفاع مقدس توانستیم با دشمنان اسلام و انقلاب مقابله کنیم، امروز نیز توان مقابله اقتصادی، فرهنگی و … را داریم. مشکلاتی که بر اساس دستورات خداوند است.چون ما از دوران حفاظت مقدس و آزمون غرور آفرین بیرون آمده ایم که برای پیروزی در این میدان باید جان می دادیم.

فدوی با تاکید بر اینکه اکنون در میانه میدان جنگ هستیم و مقابله با دشمنان در جبهه‌های مختلف هوشیاری ما را می‌طلبد، تصریح کرد: می‌توانیم در سایه وحدت و همدلی با یکدیگر بر مشکلات فائق آییم و اگر مشکلات اقتصادی را حل کرده بودیم. فرهنگی و … با اتکا به دستورات الهی اکنون در این زمینه نیز در صدر قرار داشتیم.

وی با بیان اینکه دولت آقای رایضی مصمم به اداره امور بر اساس خدامحوری و پیروی از دستورات الهی است، ابراز امیدواری کرد با این نوع حکومت داری شاهد موفقیت کشور در عرصه های مختلف باشیم.

فدوی در ادامه با بیان اینکه باید پیام رزمندگان دوران دفاع مقدس را به نسل جوان و نسل های آینده برسانیم، گفت: ما در انتقال پیام بین نسلی به خوبی عمل کرده ایم و تعداد شهدای مدافع حرم نیز بوده است. نه آن چیزی که هست

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب فکر می کنند با تکیه بر امکانات فضای مجازی می توانند ذهن و روح جوانان را تسخیر کنند غافل از اینکه جوانان ما داوطلبانه حراست از عتبات عالیات هستند.

فدوی همچنین به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: در این مذاکرات شاهد خباثت دشمنان نیز بودیم که خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری نتوانستند ضربه ای به کشور وارد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید