توهین بی سابقه کاهان به بخشی از مخاطبان بیلبورد ولیعصر

توهین بی سابقه کاهان به بخشی از مخاطبان بیلبورد ولیعصر

این روزنامه در مطلب خود نوشت: چه کسی نقاشی دیواری میدان ولی عصر (عج) را سفارش داده و چه کسی تصویر برخی از بازیگران بی سواد، قدیمی و بی بضاعت را در آن قرار داده است؟!

مردم چه گناهی کرده اند که باید تاوان اشتباهات فاحش سفارش دهندگان این نقاشی دیواری را بدهند؟!! چند تن از زنانی که به حضور تصویر خود در این نقاشی دیواری اعتراض کرده و خواستار حذف آن شده اند، پیش از این در موقعیت هایی با دشمنان مردم بوده اند و هیچ ویژگی قابل توجهی ندارند و جای تعجب است که کسانی که این افراد را سفارش داده اند (و نه همه آنها) از این علائم سیاه در حرفه خود بی خبر بودند. در کشور ما هزاران زن فرهیخته و پاکدامن با تحصیلات عالی و فعالیت های اجتماعی گسترده و پربار وجود دارند که دارای سوابق درخشان در زمینه های علمی و خدمات برجسته به مردم هستند و انتظار می رفت از تصاویر آنان در نقاشی های دیواری استفاده شود. این اتفاق نیفتاد!

لازم به ذکر است نصب این نقاشی دیواری در میدان ولی عصر (عج) بلافاصله با اعتراض گسترده و گسترده مردم مواجه شد که حضور زنان مذکور را توهین به ملت و زنان مشهور، تحصیلکرده و پاکدامن دانستند. و مادران و همسران شهدا و البته حق هم داشتند. کجای دنیا چند بازیگر زن با استعداد مثل زنان سربلند کشورشان را عرضه می کنند؟! کجای مواضع و عملکردشان با یک زن اصیل ایرانی سازگار است؟! داشتن شناسنامه ایرانی نشانه ایرانی بودن شما نیست! این است؟! به عنوان مثال، چند بازیگر زن نامبرده در داستان مرگ مهسا امینی، ناآگاهانه و تنها به این دلیل که دشمنان بیرونی و پیروان داخلی آنها مرگ خود را در اثر ضرب و شتم ارائه کردند، به آمریکا و اسرائیل پیوستند. آنها در تخریب شورش و کشتار مردم بیگناه دست دارند و باید محاکمه شوند. بدیهی است که قرار دادن تصویر آنان در نقاشی دیواری مذکور در کنار برخی بانوان تحصیلکرده، توهین به زنان تحصیلکرده کشورمان است.

خوشبختانه این نقاشی دیواری پس از اعتراضات گسترده مردمی حذف شد و امیدواریم در چنین مواردی از افراد نخبه و توانمند برای جلوگیری از تکرار حادثه پلشت استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید