تکذیب سرقت مسلحانه اتوبوس های مسافربری خوزستان در 24 ساعت گذشته


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883603

سید محمد صالحی گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت مسافران از اتوبوس مسافربری در یکی از جاده های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس های مسافربری در برخی شهرهای خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، محتوای فیلم ها همینطور، اما افرادی که به تشویش جامعه و ایجاد ناامنی در استان معروف بودند، شروع به انتشار دسته جمعی آنها در فضای مجازی کردند.

وی افزود: کلیپ ارسال شده مربوط به خرداد ماه است که سارقان مسلح اقدام به سرقت اموال از مسافران اتوبوس آبادان به اصفهان کردند که استان تنظیم شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی عملیات های هماهنگ پلیسی بلافاصله دو نفر از آنان دستگیر و نفر سوم در درگیری با کارآگاهان پلیس آگاهی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد و در حال رسیدگی است و تمامی تجهیزات به کار گرفته شده است. در این سرقت شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه بی سیم دستی، یک جلیقه نظامی، یک دستگاه خودرو، پلاک های جعلی مورد استفاده در سرقت کشف شد.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات و تحقیقات از سارقان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت های مسلحانه و خشن هستند که به تازگی از زندان آزاد شده و اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه مشابه کرده اند.

صالحی ضمن تکذیب خبر وقوع سرقت در 24 ساعت گذشته تاکید کرد: پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار جعلی و جعلی و ایجاد تشویش عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه می کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید