تیراندازی به هواپیمای مسافربری را تکذیب می کنم


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902402

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ گزارش تایید شده ای از تیراندازی ادعایی به هواپیما نداریم. ما به عنوان رئیس کمیسیون امنیت هوایی کشور اعلام می کنیم که اگر ادعایی در این زمینه وجود داشته باشد، آن را بررسی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مفاد حقوق مسافر به دستگاه های ذیربط ارسال شده که پاسخگویی آن به تعویق افتاده است، گفت: در صورت عدم ارسال نظر، این موضوع را به عنوان یک توافق و در چند روز آینده قوانین اجرایی را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص هواپیمای ماهان نیز دخالت غیرقانونی صورت گرفت و بررسی های لازم در این رابطه صورت گرفت و چنین حادثه ای (بمب گذاری) صورت نگرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اظهارات مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیماهای مسافربری اظهار کرد: اظهارات در خصوص حمل و نقل هوایی نباید جایی در اعراب داشته باشد و مسئولیت اصلی بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی بخش اظهار داشت: هیچ گزارش تایید شده ای از ادعای تیراندازی به هواپیما نداریم. ما به عنوان رئیس کمیسیون امنیت هوایی کشور اعلام می کنیم که اگر ادعایی در این زمینه وجود داشته باشد، آن را بررسی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید