دستور وزیر دفاع برای ادامه ساخت هواپیمای مسافربری


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876854

امیر سرتیپ آشتیانی در بیانیه ای خطاب به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، خواستار رسیدگی بیشتر به درخواست رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای مسافربری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی بازدید رئیس جمهور از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) در اصفهان و دستور طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری، سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه ای به مدیرکل صنعت هوانوردی کشور نوشت. . .

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع

امیر سرتیپ افشین حاج فرد


سلام


همچنین با برکت حضرت محمد و آل محمد (ص) از حضور پربرکت حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) یکی از شرکت های تابعه وزارت دفاع، خرسند و سپاسگزاری می نماییم. وزارت حراست صنایع هوایی و صدور دستورات خود برای ساخت و تولید هواپیمای مسافربری و تاکید مجدد بر این درخواست از ایشان در حسینیه جماران، بلافاصله در حرکت جهادی و شتابان، برنامه‌ها و برنامه‌های اجرایی را برای دستیابی به عوامل راهبردی تدوین کرد.

انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ساحت مقدس و درخشان قطب هستی، توانمندی حضرت ولی عصر (عج) و با همکاری و هم افزایی نزدیک همه توانمندی های ملی و برون نهادی مبتنی بر در خصوص شرکت های دانش بنیان، کارکنان و صنایع وزارت دفاع توسعه همکاری های ملی و نظامی و به ویژه اجرای هر چه سریعتر توافقات اخیراً نهایی شده و با در نظر گرفتن کلیه الزامات و استانداردهای فنی و ایمنی پایگاه های مربوطه، اقدامات مرسوم و گزارش پیشرفت رئیس جمهور و ملت شریف ایران نماینده خواهند بود.

از صمیم قلب امیدوارم با خطاب خالصانه ائمه اطهار(ع) در منویات حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و فرماندهی شهدای عزیز و طلب دعای خیر از خانواده محترمشان و ملت بزرگ و سرافراز در ایران اسلامی، استوار و استوار باشید. مراحل خدای نکرده در این امر خطیر موفق شوید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید