ادعای عجیب رائفی پور در تلویزیون; 3 فروند هواپیمای مسافربری ایران امروز هدف گلوله قرار گرفتند!

ادعای عجیب رائفی پور در تلویزیون;  3 فروند هواپیمای مسافربری ایران امروز هدف گلوله قرار گرفتند!

روز جدید علی اکبر رائفی پور شب گذشته در برنامه زنده شبکه ثریا گفت: طبق اسناد موجود امروز سه فروند هواپیمای مسافربری ایران مورد هدف قرار گرفتند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادعای رفیع پور درباره تیراندازی به هواپیمای مسافربری را رد کرد و گفت: گزارش تایید شده ای در این باره نداریم.

«محمد محمدی بخش» گفت: در خصوص هواپیمای ماهان نیز دخالت غیرقانونی صورت گرفت و بررسی های لازم در این زمینه انجام شد و چنین حادثه ای (بمب گذاری) رخ نداد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ادعاهای مطرح شده در رابطه با تیراندازی به هواپیماهای مسافربری خاطرنشان کرد: ادعاهایی که در رابطه با حمل و نقل هوایی مطرح می شود نباید جایی در اعراب داشته باشد و مسئولیت اصلی این مسئولیت بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است. ما هیچ گزارش تایید شده ای از تیراندازی ادعایی در هواپیما نداریم. ما به عنوان رئیس کمیسیون امنیت هوایی کشور اعلام می کنیم که اگر ادعایی در این زمینه وجود داشته باشد، آن را بررسی می کنیم.

علی اکبر رائفی پور شب گذشته در برنامه زنده شب گذشته شبکه ثریا گفت: طبق اسناد موجود امروز سه فروند هواپیمای مسافربری ایران هدف گلوله قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید