آنها در کلیسایی در ایالات متحده هدف گلوله قرار گرفتند


زمان: 03:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876637

مقامات محلی در ایالت آلابامای آمریکا از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر در تیراندازی در کلیسا خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش BoS Today، در تیراندازی در کلیسایی در آلاباما حداقل دو نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

یک افسر پلیس محلی گفت که مظنون در بازداشت است و هیچ تهدید دیگری متوجه جامعه نشده است.

پلیس ایالات متحده همچنین عامل تیراندازی را شناسایی نکرد و همچنین نگفت که آیا بازرسان انگیزه این حادثه را شناسایی کرده اند یا خیر.

وستاویا هیلز در 7 مایلی جنوب بیرمنگام، آلاباما، به عنوان صحنه تیراندازی در حومه ای ثروتمند با حدود 40000 نفر قرار دارد.

تیراندازی آلاباما یکی از آخرین حملات به یک مکان مذهبی است. در تیراندازی در کلیسایی در جنوب کالیفرنیا در ماه مه، یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند که مقامات آن را یک حمله نفرت انگیز با انگیزه سیاسی به جامعه تایوان توصیف کردند.

تیراندازی در یک کلیسای آلاباما پس از یک سری تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده در هفته های اخیر رخ داد، از جمله در بوفالو، نیویورک، جایی که 10 سیاه پوست در یک فروشگاه مواد غذایی کشته شدند، و در تگزاس، که در آن 19 کودک و دو معلم کشته شدند. . در مدرسه ابتدایی یا در تولسا، اوکلاهاما، جایی که چهار نفر در یک مرکز پزشکی کشته شدند، کشته شدند.

عدم اطمینان و افزایش تیراندازی در ایالات متحده نگرانی های گسترده ای را در ایالات متحده ایجاد کرده و درخواست ها برای ممنوعیت و محدودیت خرید و فروش سلاح های شخصی را تشدید کرده است، اگرچه کاخ سفید یا کنگره تاکنون نتوانسته اند محدودیت های تسلیحاتی را اعمال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید