نقد عجیب رائفی پور از قتل های زنجیره ای: می خواهی آقای داریوش فروهر را بکشی؟ تصادفا بکش

روز جدید : الان یکی از همین تیم در باشگاه شروع به ریختن رسوب علیه ما کرده است

علی اکبر رائفی پور اصولگرا می گوید: می خواهید آقای داریوش فروهر را بکشید؟ اشتباه کردی میخوای بکشی نه، من قطعاً می خواهم بکشم. بودن. او می خواهد بکشد. تصادفا بکش به این توجه کنید! قطعه، روده اش را بیرون بیاور.

رائفی پور در گفت و گوی تفصیلی با خبرفوری، اگرچه قتل های زنجیره ای را به شدت به بیگانگان نسبت می دهد، اما تلویحاً اکبر خوشکوشک را نیز یکی از اعضای تیم قتل معرفی می کند. خوشکوشک یکی از کسانی است که فیلمش درباره بازجویی قتل منتشر شده و از یک سال گذشته در این باشگاه فعال بوده است.

رفی پور گفت: «الان یکی از همین تیم در باشگاه شروع به رسوب انداختن علیه ما کرده است. آن وقت کی دعوتش می کند و به او سکو می دهد؟ حدس بزنید اصلاح طلبان چرا؟ چون فقط به رائفی فحش داد. بابا داری با خودت قاطی میکنی که؟ مرد متهم به قتل جنایتکار است. یعنی شما فکر می کنید آنها را تکه تکه کردند. چرا اینطوری کشتند؟ یا بیمار روانی هستند، یعنی دوست دارند، شادی می کنند، اختلال دارند. یا نه، عمدا کشته شد تا مثل بمب صدا کند، برای رفتن به خود آمریکا. زمان آلبرایت گذشته بود. همدیگر را خوردند؛ او نرفت.

رائفی پور در عین حال مدعی است که خوشکوشک در اتاق های اصلاح طلبان باشگاه صحبت می کند که اتفاقاً سالن های اصول در اختیار او قرار می دهند.

روایت خوشکوشک از قتل های زنجیره ای که پیش از این در مصاحبه های طولانی با انصاف نیوز گزارش شده بود، با انتقاد گسترده برخی از تحلیلگران به عنوان تحریف شده مواجه شده است.

بخش های دیگر

رفی پور در پاسخ به خبرنگاری که در مصاحبه ای گفته بود «کشیشان در اصفهان تکه تکه شده اند»، گفت: کشیش های اهل سنت نیز همین کار را کرده اند. خوب، این پروژه است. پس چه کسی پشت این ماجراست؟ من به قول رهبر معظم انقلاب نمی گویم این اسرائیل است. در جلسه 3 تیر می گویند همه کارکنان نظام نشسته اند. از من بپرس که چه می گویم. من می گویم قتل های زنجیره ای ربطی به خاتمی ندارد. ادعا می شود که جریان حقایق مربوط به آنها است. تحلیل من این است که ربطی به آن ندارد. اسرائیلی است.اسرائیل از ما می خواست که این کار را انجام دهیم. چه بود؟ روابط از هم پاشید. ما می خواستیم با آلمانی ها رابطه برقرار کنیم، بحران میکونوس. یعنی هر جا خواستیم با غرب ارتباط برقرار کنیم. رائفی پور الان عوض نشده، پنج شش سال است که می گویم! موشک هایی که آنها شلیک کردند، خمپاره هایی که بلژیک می خواست بفرستد، کشف شد. همه اینها کار تیم آقای سعید امامی بود. من می گویم، اگر … می بینید در این شرایط باز هم می گویید آیا؟ خیلی بدیهی است که خیلی ها می گویند. مثلاً آقای پورمسود می گوید نه، این بدیهی است. بازم به خاطر دومی براش مهم ترم، احتمالا دارم باهاش ​​شوخی می کنم، میگم اگه عامل نباشه توی پازله. بله، شما در پازل هستید.

وی افزود: هنوز آنجاست. به اسرائیلی ها نگاه کنید… حالا تا می توانید پخش کنید، نمی دانم، می گویم باید ضبط شود، یک روز پخش شود. این خط قرمز بنی اسرائیل است. ایران نباید با دنیا ارتباط داشته باشد. همیشه از چهره زشت و سیاه انقلاب گزارش دهید. امضای کار برای چیست؟ فیلم های سیاه و سیاه. این خط اسرائیل است. هر جا که ما خواستیم اسیدپاشی اصفهان در اصفهان باشد، این یک اقدام اسرائیلی است. چرا؟ چون در آن زمان یکی از امتیازات دولت آقای روحانی این بود که تعداد گردشگران زیاد شد. پیشنهاد کردم اینجا مثبت به نظر برسم. تعداد گردشگران زیاد شد و کسانی که آمدند تعجب کردند. به دلیل همه بمب گذاری های تبلیغاتی… ببینید آنها در اوکراین چه می کنند؟ این یک بمب گذاری تبلیغاتی بود. کشور امن، ارزان، برایشان بسیار ارزان بود ایران خرید یکی دیگر از ارزان ترین مقصدهای خرید در جهان ایران است.

رائفی پور در جای دیگری از مصاحبه گفت: گوگوش را کی فرستاده است؟ گوگوش ایران بود. او دیگر اهل شیمی نبود. کی فرستاده؟ سید امامی؛ متهم اصلی قتل های زنجیره ای. اگر بخواهند یکی می آید. اگر بخواهند یکی می رود. چه فکری پشت این موضوع نهفته است؟ این را هم قضاوت نمی کنم. از سعید امامی می پرسند، می گویند چطور است؟ من می گویم اگر جاسوس نبود، پازل اسرائیل را بازی می کرد. صادقانه بگویم. می گویم اگر جاسوس نبود در پازل آنها بازی می کرد. مثلا آقای پورمسود می آید می گوید نه جاسوس است. من می گویم نه. چون عوارض داره وقتی مثلاً با یکی از آنها آموزش در برابر بازجویی می بینید، وقتی طرف در حال دفاع از خود است، می توانند طوری برای شما ببافند که مناسب شما باشد. این شما هستید که قاتلان زنجیره ای را اینطور بازجویی کردید، آنها از خودشان دفاع می کنند. نه اینطوری نبود، اگر بچه نبود باید سخت باهاش ​​برخورد می کردیم تا حرف بزند. یعنی همینطور است. با یکی صحبت می کنی و او می گوید نه. ای حضرت عباس! اون کیه؟ سخت است، شما در کنار کودک نیستید که از بازی کردن بترسید. مادام العمر ملت را زیر سوال برده است. ناگهان می بینی که…

دیدگاهتان را بنویسید