کنایه تند عباس عبدی به اصولگرایان/ میدان به رائفی پور و پناهیان الهام گرفت.

کنایه تند عباس عبدی به اصولگرایان/ میدان به رائفی پور و پناهیان الهام گرفت.

روز جدید نکته بسیار جالب در مورد نئونازولیست ها این است که آنها در ضربه زدن و حذف همه شخصیت ها، احزاب و گروه های سیاسی، تفاوت چندانی بین خود و غیر خود قائل نمی شوند، تنها جایی که در آن داخلی و غیر داخلی ایجاد نکردند، اما و تا حدودی به چهره های معتبر ضربه زدند و افراد مشهور را جایگزین آنها کردند و از جناح رادیکال یک سیاستمدار ساختند.

او در این باره نوشت: معلوم بود که قرارداد همکاری سلبریتی و دولت یک روز تمام می شود و شد. چه روزی؟ روزی که احساس حقارت کنند.

سلبریتی ها چاره ای جز جانبداری از افکار عمومی به خصوص در موارد شدید ندارند. چون اگر از این حمایت نکنند ضربه مالی و معنوی به آنها وارد می شود. بنابراین روزی که دستگاه به مشکلی با مردم و افکار عمومی پی می‌برد، سلبریتی‌ها مجبور به انشعاب می‌شوند که چون نام و نانشان در میان مردم مقبولیت و محبوبیت دارد، این کار را انجام دادند.

کنایه عباس عبدی به قطع سخنرانی محمود کریمی

جالب ترین نکته در مورد نئونازولیست ها این است که آنها وقتی همه شخصیت ها، احزاب و گروه های سیاسی را زدند و حذف کردند، تفاوت چندانی بین خود و غیر خودی ها قائل نشدند، تنها جایی که خودی و غیرخودی درست نکردند. آنها همچنین به برخی از چهره های محترم خود ضربه زدند و افراد مشهور سیاسی را جایگزین آنها کردند.این کار را از جناح اصولگرا انجام دادند.

حالا فعالان سیاسی نوبنیادگرا در عرصه سیاست فقط از نظر شهرت نان می خورند و گرنه درک متعارف سیاسی آنها اندک است. مثلاً افرادی مانند ناتیک، بهنار، توکلی، لاریجانی و محبیان سیاست مداران این جریان، حالا حسن عباسی و رائفی پور بودند و به جای وعاظ و روحانیون خوش نیت، مدی و حامی هستند.

این جناح در مقابل تایید مشاهیر سینمایی، هنری و ورزشی نوعی خودپسندی دارد، بنابراین اگر هر یک از آنها با ارزش های ظاهری جریان حاکم همسو شود، چه فرش قرمزهایی پیش روی آنها پهن می شود. نمونه اش خانم الهام چارگنده است. یا ورزشکاران و هنرمندانی که برای یافتن جایگاه و امنیت، کلمات دینی و سیاسی پسندیده خود را به صورت نامتناسب و مناسب بیان می کردند.

متأسفانه امروز با دیدن ثمره اقدامات فاسد خود، سلبریتی ها را دشنام می دهند. در حالی که دلیل رشد و تقویت آنها در سیاست، فحش های امروزی است.

دیدگاهتان را بنویسید