تکذیب کاهش اپراتورهای سامانه 137 پلاس شهرداری تهران


ساعت: 18:13
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909839

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت عمومی (137 پلاس) شهرداری تهران جابجایی و کاهش اپراتورها (اپراتورها) سامانه 137 پلاس را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بنا بر اعلام سازمان بازرسی شهرداری تهران، رضا ناصری سرایی در پی اظهارات ناصر امانی، یکی از اعضای شورای شهر تهران که در جلسه روز گذشته (۲۶ آبان) اظهار داشت ظاهراً به دلیل پاسخ نامناسب حدود ۱۳۷ اپراتور، یک پیمانکار باید مسئولیت پاسخگویی به تلفن های همگانی را برعهده داشته باشد و حدود 400 تا 500 اپراتور این سامانه در مناطق شهرداری فعالیت می کنند و موجب خسارت مالی و اتلاف منابع انسانی می شوند و باعث کاهش یا افزایش جابجایی کارکنان می شوند.

وی با بیان اینکه البته آقای امانی در اخطار قبل از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران تلویحاً چنین سوالی را نادرست دانسته و اظهار داشت که ما از صحت این موضوع اطلاعی نداریم و فقط برخی اپراتورها با من تماس گرفتند و این را گفتند.» وی تصریح کرد: در تجمع بزرگ 137 نفر از کارکنان و اپراتورهای پلاس در بخشداری ها و شهرداری ها، دغدغه ها و مشکلات اپراتورها مطرح شد که عمدتاً مربوط به انجام وظایف خارج از وظایفشان بود که تصمیم گرفته شد. اجرای آیین‌نامه‌ای که در پایان سال ابلاغ شده بود، در گذشته برای کاهش دغدغه‌های کاری آنان تدوین شده بود تا تمرکز بیشتری بر پاسخگویی صحیح و با کیفیت به تماس‌های شهروندان داشته باشند.

ناصری سرایی بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندانی که با سامانه 137 پلاس تماس می گیرند تاکید کرد و افزود: ارتقای کیفیت پاسخگویی به شهروندان با کاهش یا جابجایی اپراتورها اتفاق نخواهد افتاد و در عین حال به دنبال جذب اپراتورهای جدید و جدید نیز هستیم. ما اپراتورهای قدیمی را آموزش می دهیم. برای کیفیت بخشی از پاسخگویی به تماس های مردم هستیم.

وی با بیان اینکه سامانه 137 پلاس یکی از مهم ترین ساختارهای مدیریت شهری در دوره جدید است، گفت: خوشبختانه اهمیت این سامانه مورد تاکید شهردار تهران و مدیران شهری قرار گرفت و در جلسات مختلف تاکید کردند که این سامانه. جایگاه و نقش مهمی در تحقق اهداف شهرداری دارد.

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران افزود: شهروندانی که با سامانه 137 پلاس تماس می گیرند قطعاً مشکلات یا درخواست های مربوط به شهر و شهرداری دارند که باید محترمانه به درخواست آنها پاسخ داده شود. بنابراین نحوه پاسخگویی اپراتورها با شهروندان برای مدیریت شهری مهم است.

ناصری سرایی تصریح کرد: سیستم نظارتی ما نحوه پاسخگویی مناسب اپراتورها به شهروندان را رصد می کند و جنبه تشویقی و همچنین برخورد با کارکنانی که پاسخگوی مناسبی ندارند و برخورد مناسبی با شهروندان ندارند، داریم.

وی گفت: به منظور کاهش مشکلات پاسخگویی در این سامانه و نظارت بر کار اپراتورها و همچنین سهولت پاسخگویی اپراتورها به تماس های مردمی، از روز گذشته به تماس های شهروندان با سافت پاسخ داده می شود. نرم افزار تلفن، که یک رویداد مهم است. و مکالمات را می توان به راحتی ضبط، نظارت و پیگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید