دغدغه شهروندان مناطق 5 و 16 سامانه 137 پلاس چیست؟


ساعت: 16:15
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885403

شهروندان بند 5 و 16 در نشست ارتباط مستقیم این هفته به بیان مشکلات و دغدغه های خود در مناطق مختلف شهر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ مدیران ارشد منطقه 5 و 16 با حضور در جلسه حضوری این هفته به تماس های شهروندان پاسخ دادند.

در این جلسه که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شماره 2 سازمان بازرسی برگزار شد، رضا ناصری سرایی رئیس مرکز مدیریت شهری و نظارت عمومی با بیان اینکه جلسات ارتباط مستقیم تلفنی بیش از بیش از بیش از سال گذشته برگزار شده است، گفت: دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا. : سعی کردیم این جلسات به صورت حضوری و متمرکز برگزار شود و با حضور شهردار و فرمانداران مناطق 5 و 16 آغاز شد.

وی ابراز امیدواری کرد که بخشی از نارضایتی و اعتماد از دست رفته شهروندان در جلسات ارتباط مستقیم دوباره شعله ور شود و شاهد افزایش مشارکت مردمی باشیم.

شهردار بند 5 در جلسه زنده این هفته حضور نداشت و معاونین شهردار به تماس های شهروندان پاسخ می دادند و مسائل مربوط به آفات، تغییر حریم و ساخت و سازهای غیرمجاز در بین این تماس ها شایع تر بود.

شهردار، معاونین و فرمانداران منطقه 16 نیز در این جلسه به تماس های شهروندان پاسخ دادند و دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست ها و موضوعات مطرح شده داده شد.

بیشترین تماس شهروندان منطقه 16 مربوط به فضای سبز، سدهای جاده ای، زباله و مسائل شهرسازی بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید