137 پلاس گرمای زمستانی با 17 هزار تماس شهروندان در سردترین روز سال/ پرطرفدارترین درخواست ها چیست؟

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923110

شکستن رکورد تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس؛

رئیس مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (137 پلاس) گفت: در سردترین روز پایتخت در سال جاری بیش از 17 هزار نفر از شهروندان با سامانه 137 پلاس تماس گرفتند که در طول مدت بهره برداری از این سامانه یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا ناصری سرایی با اشاره به روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، با اشاره به رکورد تماس شهروندان پایتخت با سامانه 137 پلاس، گفت: با توجه به بارش شدید برف و افزایش بارندگی ها در گذشته روزها بیشترین تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس بوده که رکورددار تماس بوده و وی نیز با این سامانه شکسته شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 4 دی ماه بالغ بر 17 هزار تماس از سوی شهروندان محترم با سامانه 137 پلاس صورت گرفته است که نسبت به آمارهای قبلی رشد تصاعدی برای بیشترین تماس با این سامانه (13 هزار و 300 تماس) داشته است. تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران حاکی از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری برای حل مشکلات و رفع نابسامانی های شهری است که باید قدردانی کرد و باید به بهترین نحو برای ارائه خدمات به شهروندان انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت شهری و سامانه نظارت همگانی (137 پلاس) به بیشترین تماس شهروندان به ترتیب در مناطق 1، 2، 5، 3 و 4 اشاره کرد و گفت: درخواست ماسه و نمک برای رفع لغزندگی پیاده روها، خیابان ها و معابر بیشترین تعقیب هستند و پیامی که به شهروندان داده شد این بود که با رسیدگی به زمان مطالبات مردم به مناطق و نواحی مربوطه نسبت به رفع لغزنده معابر اقدام سریعی صورت می گیرد.

به گفته ناصری سرایی، بیشترین بازه زمانی تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در آن روز از ساعت 10 صبح تا 11 صبح تا 16 تا 18 بوده است و 80 درصد تماس ها ضبط و به معاونت مربوطه ارسال شده است.

ناصری سرایی در خصوص میزان آمادگی کارکنان ثبت پیام سامانه 137 پلاس در خصوص درج آگهی های عمومی گفت: بر اساس آمادگی قبلی مجتمع دولتی شهر تهران برای سرمای شدید هوا و بارش برف در پایتخت، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت مردمی (به علاوه 137) با بسیج پرسنل و اپراتورهای پرتلاش خود این آمادگی را پیدا کرد که در بالاترین سطح آمادگی و پیش بینی حجم وسیع تماس های شهروندان در خصوص ضبط پیام ها و پیام های خود اقدام مناسبی انجام دهد. حل مشکلات احتمالی

رئیس مرکز مدیریت شهری و نظام نظارت همگانی (137 پلاس) با ارزیابی اعتماد شهروندان به این سامانه به عنوان محلی برای هدایت و بیان درخواست ها، حل مشکلات و حتی شکایت، افزود: چرا که بر اساس اطلاعیه های سازمان هواشناسی از سردی هوای پایتخت در روزهای اخیر مطلع شدیم، با تلاش همکاران ستادی و مناطق در سامانه 137 پلاس موفق شدیم با کمترین تماس های قطع شده پاسخگوی شهروندان باشیم.

ناصری سرایی با اشاره به حجم بالای تماس شهروندان و احتمال قطع شدن تماس مردم، در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز پیشنهاد می کنیم از روش های مجازی مانند اپلیکیشن «تهران من»، سایت «tehran.ir» و مجازی استفاده کنند. شناسه فضایی “tehran137”.[email protected]» برای مطرح کردن درخواست ها، نیازمندی های شهر، شکایات و انتقادات استفاده کنید.

لازم به ذکر است که بیشترین تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در روز شنبه 17 مرداد ماه سال جاری بوده است که 13 هزار و 300 تماس شهروندان با این سامانه انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید