تکلیف من با نفت آبادان این هفته مشخص می شود / با 50 میلیارد باید به جنگ 700 میلیاردر برویم.


ساعت: 23:09
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878260

سرمربی نفت آبادان گفت: دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده تکلیف من با این باشگاه مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت مذاکرات با صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری با این باشگاه گفت: 8-8 روز پیش معاون وزیر نفت شدم که سال گذشته با تمام توان پشت سر تیم صنعت نفت ایستادم. سپس جلسه ای با اعضای هیئت مدیره داشتم و در نهایت چند روز پیش با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. علاوه بر مسائل مالی که اولویت من است، در زمینه سخت افزار و در زمینه تغییر تفکر الزاماتی دارم. آنها باید نظر خود را نسبت به نفت آبادان تغییر دهند و حرفه ای تری فکر کنند.

وی افزود: ما عضوی از یک خانواده هستیم و خواسته های من باید مخفی بماند. اگر شرایط و شرایطی که گفتم فراهم شود، افتخار می کنم که میهمان این تیم هستم و هرگز نمی توانم محبت آنها را فراموش کنم، اما اگر شرایطی که گفتم فراهم نشود و معنای آنها تغییر نکند، نمی توانیم ادامه دهیم. مشارکت.

سرمربی نفت آبادان افزود: از نظر بازار فوتبال امروز تیم ما و نفت مسجد سلیمان در بدترین شرایط مالی قرار دارند تا صنعت نفت ابتدا جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند و سپس برای رسیدن به آن کم فکر کند. کل شهر برای تغییر نیاز به خبرنگاران، خبرنگاران، ورزشی نویسان، مدیران، مردم و مسئولان آبادان، شرکت پالایش و پخش و هیئت مدیره باشگاه دارد، از سال گذشته دچار آسیب روحی شده ایم و اگر ما باید تیم را تحویل بگیریم، دیگر نمی توانیم تحمل کنیم که در خارج از ورزشگاه یا این طرف و آن طرف جریانی علیه صنعت نفت وجود داشته باشد که روحیه تیمی ما را به هم بزند.

منصوریان گفت: در این صورت کار سخت می شود. همه باید پشت این تیم بمانند. باید بپذیریم که امسال با 50 میلیارد تن فولاد در بازاری که تیم ها 700 میلیارد خرج می کنند، کار برای ما و نفت مسجدسلیمان بسیار سخت می شود. الان خیلی خوب است که سپاهان و استقلال مربیان بزرگی آورده اند. این نشان می دهد که بازار فوتبال گران است و با بودجه 50 میلیاردی باید با تیم هایی بجنگیم که 10 تا 15 برابر هزینه دارند.

وی در گفت و گو با برنامه شب های فوتبال در خصوص احتمال ماندنش در صنعت نفت در آبادان، پاسخ داد: دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده تعیین تکلیف می کنیم. دوست دارم با افتخار در صنعت نفت بمانم اما باید رویکردمان را تغییر دهیم. من هواداران آبادانی را خیلی دوست دارم و از آنها ممنونم. باشگاه ما بارها اعلام کرده که منصوریان انتخاب یک هوادار است و من تک تک آنها را می بوسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید