تکمیل تالار مرکزی اراک یکی از اولویت هاست/ به دنبال عدالت فرهنگی در اقصی نقاط کشور هستیم

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798451

اسماعیلی گفت: مجموعه تالار مرکزی اراک بالای 75 درصد پیشرفت دارد و اولویت ما در استان مرکزی تکمیل دو سالن تئاتر و یک سالن موسیقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تالار مرکزی اراک در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است تکمیل مجموعه تالارهای مرکزی اراک بیش از 75 درصد پیشرفت دارد و اولویت ما در استان مرکزی تکمیل دو سالن تئاتر و موسیقی دیگر است که امیدواریم به هر دو پروژه اختصاص یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پیش بینی ها در خصوص توزیع این بودجه این است که تمامی نیازهای این پروژه در اولویت رسیدگی قرار گیرد و به زودی شاهد افتتاح یک سالن موسیقی در این پروژه و یک سالن ملی ویژه برنامه ای برای شهید سلیمانی در این مکان اجرا می شود.

اسماعیلی افزود: فکر می کنم سالن موسیقی تا ابتدای سال جدید تکمیل می شود و تلاش داریم با سرعت و اهتمام لازم استاندار و استاندار، تئاتر را در اختیار اهالی فرهنگ و هنر استان و کشور قرار دهیم. استان.”

وی تاکید کرد: این مهم ظرفیت فرهنگی استان را افزایش می دهد و می توانیم بسیاری از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری را در استان مرکزی برگزار کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در مجلس اعلام کرده ایم به دنبال عدالت فرهنگی هستیم، افزود: این بدان معناست که کل کشور باید همدیگر را در کنار هم ببینند، بنابراین اگر من در تهران بنشینم مسلماً نمی توانیم. تا ظرفیت ها و حوزه های فرهنگی و هنری استان ها را از نزدیک ببینیم «برای آشنایی، به همین منظور سعی می کنیم در مدت کوتاهی در تمام استان های کشور گشتی بزنیم و با کمک مسئولان استانی مشکلات را فهرست کنیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این بازدیدهای اولیه از رئیس جمهور بیشتر مشکلات زیرساختی فرهنگی کشور برطرف می شود، خاطرنشان کرد: با سالن هایی مشابه تالار مرکزی اراک مواجه هستیم که ممکن است بیش از 10 سال دیگر تکمیل شود. سال ها پیش اما تکمیل نشده است.» با این سفرها بیشتر پروژه های نیمه تمام این دولت را به موقع به اتمام می رسانیم، پروژه های استان مرکزی نیز از جمله این پروژه ها هستند و باید هر چه سریعتر مراحل تکمیلی به پایان برسد. .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر از تالار ستاره اراک نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید