تکواندو آزاد پاکستان 2 سهام طلا و نقره تکواندوکاران ایران در روز دوم


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908200

در دومین روز از رقابت های بین المللی پاکستان، فرزان عاشورزاده و حسن بشیری در وزن های 63- و 80- کیلوگرم به مدال های طلا و نقره دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات آزاد آسیا با حضور 536 شرکت کننده از 19 آبان آغاز شده و تا 22 آبان ماه با میزبانی پاکستان در اسلام آباد ادامه دارد. در روز دوم این مسابقات، هیئت کشورمان 2 نماینده داشت که فرزان عاشورزاده مدال طلا و حسن بشیری به مدال نقره دست یافتند.

در وزن 63- کیلوگرم فرزان عاشورزاده در گروه بزرگ 42 نفره پس از یک دور استراحت مقابل محمد حذیفه از پاکستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و در مرحله یک هشتم نهایی با محمد فیضان دیگر نماینده میزبان مبارزه کرد. با همین نتیجه برتری رسید.

عاشورزاده در مرحله یک چهارم با نتیجه 2 بر صفر احمد فرید نماینده سوم پاکستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر مقابل الموالی زکی نماینده مصر پیروز شد و راهی فینال شد. وی در فینال با شکست زکریا غالی از امارات به مدال طلا دست یافت.

حسن بشیری در وزن منهای 80 کیلوگرم با حضور 12 شرکت کننده در دور نخست 2 بر صفر محمد عبدالله از پاکستان را شکست داد و 2 بر 1 مقابل عباس مزار دیگر تکواندوکار کشور میزبان به برتری رسید و راهی جام حذفی شد. نیمه نهایی بشیری در این مرحله دو بر صفر حیدر نماینده پاکستان را شکست داد و در فینال مقابل علیرضا علیاری نماینده استان البرز نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

آرمین هادی پور روز جمعه و آخرین روز این رقابت ها با رقیبان در وزن منهای 58 کیلوگرم و محمد صادق دقانی در وزن منهای 68 کیلوگرم به مبارزه می پردازند.

در روز نخست این رقابت ها دانیال زاگوری در وزن منهای 74 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

مجید افلاکی سرپرست تیم ملی در این رویداد است. جلال خدامی به عنوان مربی او را همراهی می کند. علاوه بر این تورج خوشروزی مدیریت تیم ملی را نیز بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید