تیراندازی در مدرسه ای در شیکاگو / یک دانش آموز کشته و 3 نفر زخمی شدند


ساعت: 02:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918233

تیراندازی در شیکاگوی آمریکا منجر به کشته شدن یک دانش آموز و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته مقامات دولت آمریکا روز جمعه (به وقت محلی) یک دانش آموز در نزدیکی دبیرستانی در شیکاگو هدف گلوله قرار گرفت و سه نفر دیگر زخمی شدند.

مقامات آتش نشانی شیکاگو گفتند که چهار نوجوان 16 ساله در نزدیکی دبیرستان بنیتو خوارز در محله پیلسن در غرب ساید هدف گلوله قرار گرفتند.

تام آهرن، سخنگوی پلیس شیکاگو گفت که قربانیان در خارج از مدرسه هدف گلوله قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، هر چهار نوجوان به بیمارستان استروگر منتقل شدند.

به گزارش آهرن، یک پسر در بدو ورود به بیمارستان جان خود را از دست داد، حال یکی دیگر وخیم بود و دو نوجوان دیگر (یک پسر و یک دختر) جراحات جزئی داشتند.

پلیس می گوید این تیراندازی حوالی ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه به وقت محلی رخ داده است.

به گزارش ایرنا، افزایش 50 درصدی تیراندازی های دسته جمعی در آمریکا واقعیتی انکارناپذیر است که روند افزایش جراحات و مرگ و میر ناشی از استفاده مهاجمان از مسلسل است و امروز به یک بحران حقوق بشری در جهان تبدیل شده است. ایالات متحده.
پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اخیرا آمار تیراندازی به شهروندان در اماکن عمومی در سال 2021 را منتشر کرده است که بر اساس آن در سال گذشته 61 مورد تیراندازی در ایالت های مختلف رخ داده است.

در سال 2021، تیراندازی به غیرنظامیان نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش یافته و 103 نفر کشته و 140 نفر زخمی شده اند. در سال 2022، طبق آرشیو خشونت با سلاح، حداقل 320 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید