تیری به سمت بچه ما شلیک نشد/ «تو» زیر دست و پای جمعیت مرد +فیلم


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913801

رد ادعای ضد انقلاب توسط خانواده هستی نروژی؛

ماجرای درگذشت «هستی نارویی» و جزئیات زندگی او دستمایه رسانه های معاند در فضای مجازی شده است که جزئیات دقیق و کامل آن را پدر و مادربزرگ وی نقل کرده اند. این خانواده شایعات ضد انقلاب را افشا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بلال ناروی و مادرش در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از فوت دختر هفت ساله خود هستی در تصادف روز جمعه هشتم مهرماه خبر دادند.

بلال زندگی مادربزرگش را به هستی سپرد تا او و همسرش از سفر برگردند. حالا مهر به روز هشتم رسیده و تو مادر بزرگی هستی، با او به مسجد اهل سنت زاهدان می روند تا فرض نماز را برآورده کنند.

عجله نباید از مرزهایی که مادربزرگش برای او تعیین کرده بود فراتر برود و بازی های کودکانه خود را در دایره ای که او مشخص کرده بود انجام دهد.

جان بیبی می‌گوید به او گفتم در نمازخانه در همان سمت ایستگاه پلیس که زنان در آنجا نماز می‌خوانند بازی کند و بیشتر از آن منطقه نرود.

نماز خوانده می شود و پس از پایان نماز، دقایقی پس از خروج نمازگزاران، صدای تیراندازی از خیابان منتهی به مسجد به گوش می رسد. جان بیبی می گوید من “هستی” را به یاد آوردم و مدام اتفاقی را که برای فرزندم افتاده بود تکرار می کردم. دیگر زنان حاضر در مسجد گفتند بیرون نرو چون شلوغ است، کلانتری را آتش زدند، بچه می آید فقط نیروهای امنیتی جلوی ما را گرفتند و نگذاشتند بیرون برویم، اما این حرف ها مرا قانع نکرد و من دنبال حرفم رفتم. کودک تا اینکه جنازه او را در مسجد یافتم. جمعیتی را دیدم و آنها را در آغوش گرفتم

پدر هستی با اشاره به اینکه هیچ گلوله ای به بدن فرزندم اصابت نکرده است، ادامه داد: احتمال مرگ دخترم زیاد است. او بر اثر اصابت، سنگ یا لگد جان خود را از دست داد.» اما تاکید می کنم که هیچ گلوله ای از سوی ارتش به سمت فرزندم شلیک نشده است و هیچکس نباید به این شایعات در فضای مجازی دامن بزند.


140ba798 1c06 4b7b bb97 2aff31667571 خبر خاکستری


بلال از شایعات موجود در فضای مجازی درباره هستی گلایه می کند و می گوید: مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه جنازه دخترم را به ما تحویل نداده اند صحت ندارد. حتی جسد را به پزشکی قانونی نبردیم و هنوز شناسنامه اش باطل نشده است، گلوله ای نبوده است، دخترمان هم مورد اصابت جسم، سنگ یا ماشین به سرش قرار نگرفته است. گمشده.

نارویی گفت: مادرم چون فردی متدین است اجازه نمی دهد کسی فرزندم را ببیند، دخترم را به خانه می آورد و «هستی» را به همراه برادر و خواهر بزرگترم در قبرستان قبر خانوادگی مان دفن می کند. .


54240adf 6866 44f9 89fa b9f8156fbb6a خبر خاکستری

او درباره تصاویر ضبط شده با موبایل چنین می گوید: صحنه را از موبایلم دیدم، ترسیدم، خدایا ترسیدم، چه شلوغی! چه شلوغی! این ازدحام آدم بزرگی را له می کند چه برسد به یک دختر هفت ساله!

وی تاکید کرد: اینکه می گویند برای گفتن این حرف ها به ما فشار وارد شده درست نیست و هیچکس خانواده من را تحت فشار قرار نداده که چیز دیگری بگویم، مهم این است که پسرم فوت کرده و تنها آرزوی ما این است که از خونش پیروی کنیم. ناعادلانه ریخته شد

جان بیبی که هنوز برای نوه اش «هستی» داغدار است خشم خود را فرو می نشاند و از وحدت شیعه و سنی می گوید و برای جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت می کند. از سوی دیگر، کسانی را که تفرقه افکنی می کنند، نفرین کن. ما در این مملکت زندگی کرده ایم و آزادی داریم، جمهوری اسلامی ایران را دوست داریم و تا آخرین لحظه زندگی از آن حمایت خواهیم کرد.


94777dac f3e2 4e78 a1bb 3a85f146556a خبر خاکستری

وی ادامه می دهد: برخی از افرادی که در این میان به آمریکا انتقاد می کنند باید بدانند که آمریکا زن و کودک و ناموس را به رسمیت نمی شناسد و کافر است. ملت ایران هیچ کاری نمی کند

جان بیبی همچنین نگران شایعات در فضای مجازی است و به مردم توصیه می کند; شایعات در فضای مجازی را باور نکنید، عده ای به نفع خود عمل می کنند و از این آشفتگی که به وجود آورده اند برای منافع خود سوء استفاده می کنند و به نفع ملت ایران قدم بر نمی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید