تیم امید دوشنبه شب با یک پرواز خصوصی حرکت می کند / اسامی بازیکنان این تیم امشب اعلام می شود

زمان: 17:58
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777880

کلیه کادر فنی و بازیکنان باید قبل از پرواز تحت آزمایش PCR قرار گیرند

سرپرست تیم امید طرح پرواز تیم امید در تاجیکستان را تشریح کرد و گفت: تیم امید با یک پرواز خصوصی عازم دوشنبه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد محمدی سرپرست تیم امید در مورد آخرین اخبار تیم امید و برنامه پروازهای تاجیکستان گفت: برای بازی های آنها به اردوی تیم ملحق شوید. با توجه به الزام کمیته آسیایی برای مسابقات تا 23 سال ، کلیه کادر فنی و بازیکنان باید قبل از پرواز به دوشنبه مورد آزمایش قرار گیرند. PCR گرفته شود. در چند مرحله ، بر اساس ساعت پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول ، قرار شد این اتفاق برای تیم پزشکی تیم امید بیفتد. بازیکنان و پرسنل پس از آزمایش در هتل آکادمی فوتبال قرنطینه می شوند تا نتایج آزمایش را دریافت کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام کلیه آزمایشات ، نتایج آزمایش منفی به کمیته مسابقات AFC ارسال می شود. “پس از بارگذاری کارت های واکسیناسیون و آزمایش های تاج منفی ، مجوز پرواز ویژه صادر می شود. با تلاش رئیس فدراسیون فوتبال ، برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی ، پرواز ویژه ای برای تیم امید انجام شد و باید از شهاب الدین عزیزی هادم تشکر کنم. تیم امید به شهر دوشنبه می رود و با پرواز خصوصی و هم در پرواز برگشت به تهران برمی گردد.

محمدی افزود: اسامی 23 بازیکن تیم امید پس از پایان مسابقات امروز لیگ برتر از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

سرپرست تیم امید در پایان گفت: کاروان تیم ملی فردا شب ساعت 22:30 با پرواز شخصی تهران دوشنبه را ترک می کند و بعد از ظهر دوشنبه اولین تمرین خود را انجام می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید