تیم این استقلال مشمول فسخ قرارداد بازیکنان است

تیم این استقلال مشمول فسخ قرارداد بازیکنان است

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با هواداران گفت: بازی سختی با تیم عنایتی داریم، جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک است. امیدوارم بازیکنان ما به دلیل مشکلاتی که داریم تمرکز خود را روی این مسابقه بگذارند.

وی افزود: با توجه به اینکه در فضای مالی آسیب روحی و روانی داریم، امیدوارم بازیکنان مانند بازی قبل مشکلات مالی را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی بازی بگذارند و بتوانیم به ترک این بازی افتخار کنیم زیرا سه روز بعد باید به خیبر خرم آباد در جام حذفی بازی کنیم. بعد با تیم خوب ذوب آهن بازی می کنیم و بعد از هفته شانزدهم نیم فصل را می خوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم با مشکلات عجیب و غریب مواجه نشویم و بازیکنان پول دریافت کنند چرا که این تیم در خطر فسخ قرارداد است و مدیران باشگاه نیز متوجه این مشکل هستند و به دنبال روز پول هستند. و شب از پرسنل پالایش و پخش هم تشکر ویژه می کنم که بر خلاف زمانی که در نفت تهران بودم و تصمیم به پرداخت حتی یک ریال هم نداشتم به طور کامل حضور پیدا کردند. اما مسئولان نفتی در تلاش هستند تا به ما و نفت مسجدسلیمان کمک مالی کنند و امیدواریم این سد لعنتی جیم برداشته شود.

وی درباره اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل را چگونه می بینیم و روند نهایی شدن تیمش تا نیم فصل را چگونه خواهد دید، گفت: در هفته شانزدهم نیم فصل را با ذوب آهن خواهیم دید. . اما اگر بخواهیم تعداد بازی را قبول کنیم انشالله با تلاش بچه ها اگر فردا 3 امتیاز بگیریم 19 امتیاز می گیریم. با توجه به مشکلات عدیده ای که ما داشته ایم و مردم ما چقدر نسبت به آنها طمع کرده اند، شما که سال ها در اخبار کار کرده اید، می دانید که تهیه تیمی که مشکل مالی داشته باشد بسیار سخت است. اما تیمی که یک ریال هم نمی گیرد اگر فردا 3 امتیاز بگیریم خیلی سخت تر است، با توجه به مشکلاتی که در تیم داشتیم و من سه چهار هفته درگیر تاج بودم، نتیجه نمی تواند بد باشد زیرا نیم فصل دوم نیمه سبکی است و تیم ها به شدت به یکدیگر ضربه می زنند. و آن بالا و آن پایین

منصوریان افزود: ستاره های خوب زیادی در پیش داریم، آینده از نسلی که امروز با من در نفت آبادان کار می کند، چیزهای زیادی را بیان می کند، 8-9-10 ستاره در تیم ما وجود دارد اما ما خیلی چیزها داریم. ستاره های خوبی پیش روی ما هستند.” یا دو استعداد واقعی در سطح ملی که اگر باهوش و منظم باشند و خوب زندگی کنند و وقت خود را در فوتبال بگذرانند می توانند 50-40 بازی ملی انجام دهند.

وی در خصوص اختلاف با رضا عناعتی گفت: با عناعتی اختلافی نداریم، او دوست خوب و برادر ماست. ما در حال رقابت هستیم، آقا رضا تیم خوبی دارد و علیرغم اینکه تیمش هوادار است، هوادار ندارد و جز خودش و تیمش پاسخگو نخواهد بود. من به تیم او نگاه کردم، این تیمی است که برای او سخت کار می کند، اسکلت فصل گذشته را حفظ کنید، ما با او اختلافی نداریم، ما با هم دوست هستیم. در فوتبال افراد خوبی به این تیم اضافه شده اند. در فوتبال یا برد است یا باخت یا مساوی.

وی درباره بحث تبلیغات محیطی گفت: اینها مسائل فنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید