آیا قرارداد بین المللی استقلال فسخ شده است؟

آیا قرارداد بین المللی استقلال فسخ شده است؟

ابوالفضل جلالی پس از فینال جام حذفی به صورت یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرد اما شب گذشته حجت کریمی سرپرست این باشگاه در برنامه تلویزیونی تاپ فوتبال این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که این اتفاق رخ نداده است.

به همین دلیل با فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر تماس گرفتیم و وی در این خصوص گفت: جلالی با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده است و اگر باشگاه استقلال این بازیکن را بخواهد آنها باید قرارداد جدیدی با او امضا کنند

وی درباره اینکه چرا مدیر باشگاه استقلال مدعی است این اتفاق رخ نداده است، گفت: اگر باشگاه استقلال به این فسخ اعتراض دارد، می تواند موضوع را در کمیته وضعیت بازیکنان پیگیری کند. در کل سه نوع فسخ داریم. مورد اول قرارداد دو طرفه است که پایان همکاری با رضایت طرفین است، مورد دوم فسخ یک طرفه قرارداد توسط باشگاه مانند سیاوش یزدانی و مورد سوم یک طرفه است. فسخ توسط بازیکن درست مثل ابوالفضل جلالی.

طاهری تاکید کرد: به هر حال اگر فسخ یک طرفه باشد تمام عواقب این فسخ یک طرفه به پای فردی که این درخواست را کرده است خواهد بود و باید تصمیم کمیسیون تعیین تکلیف پیگیری شود.

مدیر نقل و انتقالات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که فسخ یک طرفه قرارداد در قوانین جدید سازمان لیگ حذف نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید