شوک استقلال؛ کاپیتان در آستانه فسخ قرارداد است

اما زمانی که وضعیت مالی وخیم خود را نشان می دهد، تیم در بحران است و نمی تواند نتیجه بگیرد. استقلالی ها تا اینجای کار نسبت به قهرمانی در لیگ برتر سکوت کرده بودند اما وقتی در بازی با نفت امیدشان به قهرمانی به حداقل رسید، با میکسدزون مصاحبه کردند و از بی توجهی باشگاه گلایه خود را مطرح کردند. از صحبت های حسینی، غلامی و چشمی می توان فهمید که آتش زیر خاکستر استقلال تنها با یک بحران دیگر شعله ور می شود و تبدیل به فاجعه می شود.

در روزهایی که همه غرق اتفاقات حاشیه ای لیگ برتر هستند، هیچکس نمی داند که چهار بازیکن باشگاه تذکر داده اند و به دنبال احقاق حق خود هستند و در صورت بی توجهی باشگاه به این اخطارها، این بازیکنان می توانند فسخ یک طرفه دریافت کنند و بروند. استقلال. حسین حسینی، ارسلان مطهری، ابوالفضل جلالی و سعید مهری چهار بازیکنی هستند که به باشگاه برای پذیرش مطالباتشان هشدار داده اند. این هشدار باعث نگرانی مدیران استقلال شد. اگرچه تعدادی از مدیران قبلی استقلال برای رسیدن به مدیرعاملی این تیم جنگ قدرت را آغاز کرده اند و در تلاش برای تصاحب صندلی مدیرعاملی استقلال هستند، اما به زودی بزرگترین اتفاق بین بازیکنان شکست خورده لیگ برتر و قهرمانی در لیگ برتر رخ خواهد داد. امید آنها قهرمانی جام حذفی است.

در حال حاضر بازی های باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی ترکیه به هر گونه اعتراض مالی پایان داده است و بازیکنان درگیر مسائل حاشیه ای نمی شوند، اما هرگونه سهل انگاری و عدم نتیجه گیری فصل جدیدی برای شروع اختلافات مالی و خاتمه دادن به آن است. قرارداد بازیکنان که ناراضی هستند. خیلی ها معتقدند استقلال با وجود تمام مشکلات مالی و محرومیت از آسیا تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است و ساپینتو هم با مشکلات جزئی در این تیم مقابله کرده است، اما این بدان معنا نیست که تا پایان فصل که استقلال اگر بحث قهرمانی در دو کاسه ناامید است، جو به همین شکل ساکت خواهد بود. این روزها باخت در دربی و باخت به اندازه کافی فاصله ایجاد کرده و بعید است استقلالی ها شکاف دیگری را تحمل کنند. تا کنون چهار بازیکن آمده اند و به باشگاه اطلاع داده اند و بعید است که این تعداد افزایش یابد.

باشگاهی که با بدهی 700 میلیاردی مواجه است و سمت مدیرعاملی آن همچنان بلاتکلیف است چگونه می تواند برای تلاطم مالی بعدی آماده شود؟ نکته اینجاست؛ مدیرانی که به بدنه باشگاه تزریق می شوند هیچ برنامه ای برای درآمدزایی ندارند و تمام پول تزریق شده به باشگاه را همین مدیران می برند. بد نیست با توجه به بودجه ای که در کنار جنگ های قدرتی که سرمربی سابق و فعلی استقلال به راه انداخته اند برای این تیم هزینه شود. بعید است که ساپینتو حوصله اش سر برود یا بازیکنان منتظر بمانند تا باشگاه هر وقت خواستند به آنها پول بدهد. وضعیت تیم استقلال از هیچ نظر خوب نیست و بی توجهی مسئولان این تیم می تواند شرایط را بدتر از الان کند. چهار بازیکن تاکنون شرکت کرده اند و تعداد ناراضی ها افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید