شوک جدید برای بارسا؛ قرارداد گاوی با بارسلونا فسخ شد

بارسلونا با یک مشکل جدید و بزرگ روبرو است. سوالی که می تواند آینده گاو را تحت تاثیر قرار دهد. ماجرا از این قرار است که لالیگا اخیرا قانونی را تصویب کرده است که برای ثبت قراردادهای جدید، باشگاه ها باید سقف دستمزد خود را نه تنها برای فصل جاری، بلکه برای دو فصل آینده نیز تعدیل کنند.

لالیگا این قانون جدید را در نوامبر 2022 معرفی کرد. این قانون تمام باشگاه هایی را که از “اهرم اقتصادی” استفاده می کردند موظف می کند در صورت تمایل به ثبت قرارداد جدید، یک طرح جامع ارائه دهند. پس از اعلام تمدید قرارداد بارسلونا با گاوی، خاویر تباس و لالیگا از این باشگاه شکایت کردند و حالا بازیکنان بارسا خبرهای بدی در این زمینه دریافت کرده اند.

10 روز پیش، رسانه Reluvo اعلام کرد که پس از درخواست تجدیدنظر طبس، دادگاه اسپانیا رای به لغو تمدید قرارداد بارسلونا با گاوی داده است و به این ترتیب لالیگا برنده این پرونده خواهد بود. گفته می شود وکلای بارسا با یک روز تاخیر قرارداد پسر طلایی فوتبال اروپا را ثبت کردند و به همین دلیل دادگاه رای به لغو تمدید قرارداد داد.

در همین راستا امروز رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که فسخ قرارداد جدید گاوی با بارسلونا قطعی شده و بر همین اساس به باشگاه اطلاع رسانی شده است. نام گاوی باید از لیست تیم اول حذف شود و مثل قبل در تیم دوم بارسا حضور داشته باشد. طبق قرارداد جدید باشگاه نمی تواند مانند بازیکنان تیم اول به او پول بدهد. در حال حاضر، بارسلونا حتی نمی تواند نام گاوی را در فهرست تیم اصلی خود برای فصل آینده ثبت کند، مگر اینکه سقف دستمزد را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید