رئیس بارسلونا سرمربی بعدی بارسا را ​​معرفی کرد

رئیس باشگاه بارسلونا سرمربی بعدی بارسا را ​​معرفی کرد

یک روز پس از برکناری رونالد کومان از تیم فوتبال بارسلونا، امروز (جمعه) مراسم معارفه سرمربی موقت سرژ برهوان در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد. در این مراسم، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه ابتدا به رسانه ها پاسخ داد و درباره برنامه های خود برای انتخاب مربی جدید توضیح داد. اکثر رسانه های محلی و اروپایی از ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا به عنوان گزینه اصلی جانشینی کومان یاد می کنند، اما لاپورتا از معرفی سرمربی فعلی السد قطر به عنوان سرمربی احتمالی کاتالان خودداری کرد.

لاپورتا گفت که سرمربی جدید بارسلونا قطعا در چند روز آینده سر کار نخواهد آمد و این تیم با بارجووان تمرین خواهد کرد و در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف خواهد رفت.

«از آنجایی که نمی‌خواهم هیچ یک از گزینه‌های ما نادیده گرفته شود، نمی‌خواهم درباره مذاکراتمان صحبت کنم. می دانم که گفته می شود ژاوی هرناندز یکی از گزینه های ماست اما گزینه های دیگری هم داریم. من نظر مثبتی دارم که ژاوی مربی تیم ما است.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد:

من و ژاوی رابطه خوبی داریم و هر از گاهی با هم صحبت می کنیم. من نظر ژاوی را درباره تیم می دانم، اما آنچه من و او به هم گفتیم راز بین دو دوست است. همچنین می توانم بگویم در مورد بازی اخیر صحبت کردیم. من نظر مثبتی نسبت به او دارم. همیشه گفته ام که روزی ژاوی سرمربی بارسلونا می شود. من به همکارانم اعتماد دارم. ببینیم اوضاع چطور پیش می رود. به هر حال، هرکسی که به عنوان سرمربی انتخاب شود، حمایت کاملی دارد، اما در عین حال ما حداکثر انتظارات را از او داریم، زیرا همانطور که همیشه گفته ام، چیزی به نام فصل انتقالی در بارسلونا وجود ندارد.

لاپورتا افزود:

ما نمی توانیم بگوییم که دیگر شانسی در لالیگا نداریم زیرا هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما هنوز شانس زنده ماندن در لیگ قهرمانان را داریم، اما بازی بعدی ما بسیار مهم است و تیم توسط سرژ بارجوان برای این مسابقه آماده خواهد شد. ما مطمئن هستیم که او کار خوبی انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید