سرمربی بعدی پرسپولیس معرفی شد

سرمربی بعدی پرسپولیس معرفی شد

یحیی گل محمدی برای اولین بار در این فصل تصمیم گرفت علیرضا بیرانوند را نیمکت نشین کند و از احمد گوهری در تور تیمش استفاده کند. از این رو بیرانوند به عنوان یک چهره فعال در اردوی پرسپولیس از خط دروازه خارج شد و به نیمکت نشینان پیوست تا انرژی خود را به شکلی دیگر تخلیه کند.

بیرانوند که البته همیشه در جریان بازی با مدافعان صحبت می کند، این بار از روی نیمکت خود را به عنوان دستیار جدید یحیی گل محمدی معرفی کرد و پا به این سمت جدید گذاشت. پس کمال سوگنیا با کنایه گفت: «علی از کجا مدرک مربیگری گرفت که ما نفهمیدیم؟»

حتی این شوخی ها و کنایه ها اما نتوانست از خونسردی دروازه بان شماره یک پرسپولیس روی نیمکت کاسته شود و او همچنان به توصیه های خود به بازیکنان کمک می کرد و مخصوصاً در زمان گرم کردن آنها را راهنمایی می کرد.

به نظر می رسد روحیه مربیگری در علیرضا بیرانوند روحیه ای جدی است که قبلاً نشان داده بود، اما اکنون به شکلی واضح نشان می دهد تا مشخص کند که احتمالا یکی از سرمربیان آینده فوتبال ایران، فعلی خواهد بود. دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی.

البته بیرانوند هنوز 30 ساله است و راه زیادی در پیش دارد و حتی برای جام جهانی 2026 نیز اعلام آمادگی کرده است اما به نظر می رسد با پایان دوران فوتبالش، هواداران باید منتظر حضور او در پرسپولیس باشند. نیمکت .

علیرضا بیرانوند حتی با مهاجمان پرسپولیس صحبت کرد و آنها را تشویق کرد و بازیکنان جوان را تشویق کرد. در سال های اخیر امثال مهدی رحمتی به عنوان دروازه بان سابق به جمع مربیان راه پیدا کرده اند اما بدون شک سردمدار سرمربیانی که از روی خط دروازه به نیمکت رسیده اند ناصر حجازی است که برنده هم شده است. قهرمانی و موفقیت ایران در آسیا. آیا بیرانوان راه او را ادامه خواهد داد؟

دیدگاهتان را بنویسید