قانون درباره این فسخ عجیب قرارداد ستاره استقلال چه می گوید؟

قانون درباره این فسخ عجیب قرارداد ستاره استقلال چه می گوید؟

فسخ قرارداد مطهری تصمیم ساپینتو بود و حتی سرمربی استقلال بعد از بازی با ملوان پیروزی مقابل این تیم را به بازیکنانی چون امیرارسلان مطهری داد. او گفت بازیکنانی مثل مطهری می توانند در کنار ما باشند اما…

باشگاه استقلال با امیر ارسلان مطهری تماس گرفت و از این بازیکن خواست تا برگه فسخ قرارداد را امضا کند تا بدون مشکل به تیم جدیدی برود اما مهاجم استقلال این موضوع را نپذیرفت و در نهایت این فسخ یک طرفه توسط سازمان لیگ به ثبت رسید آن بازیکن از لیست تیم آبی حذف شد.

امیر ارسلان مطهری روز گذشته برای تمرین با استقلال به تمرین آبی پوشان رفت اما به دلیل اینکه ساپینتو او را در لیست مازاد این تیم قرار داد، اجازه تمرین پیدا نکرد. با اعلام جمشید نورشرق، پرونده این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بررسی می شود.

قانون درباره این فسخ قرارداد چه می گوید؟/ مهاجم عصبانی استقلال می تواند به تیم جدید برود؟

در صورت تایید فسخ قرارداد توسط باشگاه استقلال در سازمان لیگ که در دوران نقل و انتقالات به ثبت رسیده است، امیر ارسلان مطهری می تواند به تیم جدیدی برود، اما در غیر این صورت استقلال باید به قراردادی که با این بازیکن بسته است متعهد باشد. این تعهد تا زمانی که امیر ارسلان مطهری به تیمی جدید برود خواهد بود و در واقع تا زمانی که به تیم جدید برود شامل دستمزد وی می شود. اما همانطور که گفته شد در صورت تایید فسخ قرارداد امیر ارسلان مطهری، او می تواند به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا راهی تیم جدیدی شود.

انتظار می رود امیر ارسلان مطهری بیشتر از استقلالی ها به استراحت و گرفتن دستمزد تمایل داشته باشد. او دیروز با علم به اینکه قراردادش از سوی سازمان لیگ فسخ شده و جایی در لیست استقلال ندارد به تمرین رفت.

دیدگاهتان را بنویسید