کاش هیچ وقت قرارداد این بازیکن استقلال فسخ نشود

کاش هیچ وقت قرارداد این بازیکن استقلال فسخ نشود

ستار حمدانی بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم برای بازگشت به جام حذفی و حواشی مربوط به سرمربی استقلال اظهاراتی را بیان کرد.

بازی استقلال و ملوان را چگونه پیش بینی می کنی؟

استقلالی ها نباید با زدن 4 گل به ملوان گول بخورند. ما در بازی اول یک تیم را با سه گل شکست دادیم، اما جام حذفی متفاوت است.

تو چی میگفتی

ملوان یکی از تیم های ریشه دار و با سابقه جام حذفی است که عناوین و مسابقات حذفی زیادی کسب کرده که همیشه شگفتی ساز بوده و بسیاری از تیم ها این مسابقات را فرصتی برای رسیدن به اهداف خود می دانند. ملوان قطعا برای جبران 4 گل اخیر در زمین خواهد بود و اگر در شرایط خوبی باشد می تواند استقلال را تحت فشار قرار دهد.

غیبت ساپینتو و اتفاقات اخیر چه تاثیری بر عملکرد استقلال خواهد داشت؟

با این حال غیبت سرمربی در کنار تیم به نحو موثری منعکس می شود. اما برای این موضوع به طور جداگانه می خواستم بگویم که متاسفانه مسئولان فوتبال ما بیشتر به دنبال حاشیه و تنش در مسابقات فوتبال هستند تا رسیدگی به مشکلات فنی.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

اگر بخواهیم در مورد هر نیمکت مربیگری در این فصل صحبت کنیم، باید گفت مشکلاتی که آنها می گویند تنها به نیمکت استقلال محدود نمی شود، بلکه در تیم های دیگر هم چنین مشکلاتی وجود دارد، اما از آنجایی که ساپینتو کمی پر سر و صداتر است و شاید کمی. هیجان زده، همه استقلالی ها زیر ذره بین هستند حیف که فوتبال ما بیشتر در زمین ها متمرکز است تا متن.

منظور شما از متن چیست؟

اینکه استقلال از نظر فنی خیلی خوب کار می کند اما هیچکس در این مورد صحبت نمی کند. پیشنهاد من به مدیران فوتبال این است که به جای پرداختن به این گونه مسائل، به مسائل فنی بیشتر توجه کنند و اجازه دهند مردم از فوتبال لذت ببرند و تنش را کاهش دهند، اما با همه اینها مشخص است که برخی می خواهند از آب کدر ماهی بگیرند. می خواهیم ماهیت فوتبالی استقلال را زیر سوال ببریم. فوتبال انرژی مثبتی را به ارمغان می آورد که طرفداران و پیروان این ورزش از آن لذت می برند.

وضعیت خط هافبک استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه خط هافبک استقلال منسجم است. تا همین اواخر بازیکنان در این پست فاقد اتحاد، همدلی و درک متقابل بودند، اما اکنون در خط هافبک شاهد قدرت، سرعت، تکنیک و پرس هستیم. روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند وظایف خود را در این خط به خوبی انجام می دهند. البته مهدی پور یکی از بازیکنان خوب و پرتلاش این خط است که می تواند در کنار سایر هافبک ها به استقلال کمک کند. اما در حال حاضر موقعیت کارکنان دائمی در سیستم ساپینتو تعریف شده است.

در مورد کایدی و نقش او در موفقیت های بزرگ این تیم صحبت می کنید؟

متأسفانه مهدی کایدی که یکی از سرمایه های ما در فوتبال است نباید به این شکل به تیم امارات می رفت. قرارداد 5 ساله این بازیکن چیزی نبود که هواداران استقلال از آن خوشحال باشند. کاش این قرارداد هیچ وقت تمام نمی شد. در این مدت که به روزهای خوبش برگشت، توانست دوباره همان مهدی کایدی خوب شود.

آیا می دانستید که آن را اجاره کرده اند؟

این وظیفه مسئولان باشگاه است که تحت هر شرایطی از آن محافظت کنند.

اما گفته می شود کایدی می تواند به امارات یا کشورهای حوزه خلیج فارس بازگردد. آیا فکر می کنید این مشکل باعث سقوط مجدد آن نمی شود؟

به نظر من اگر کایدی شرایط بدنی خوبی داشته باشد حتی می تواند در اروپا بازی کند. حتی شنیدم که ممکن است ساپینتو بتواند او را به لیگ پرتغال بفرستد که برای گایدی هم خوب است. من مطمئن هستم که این بازیکن توانایی بازی در فوتبال اروپا را دارد و چه بهتر که اگر قرار است پیشرفت کند، این بار به اروپا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید