تیم بازرسی سمت و تعزیرات راهی آبشار یاسوج شدند


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881929

تخلف فروش مواد غذایی در آبشار یاسوج باعث گلایه و نارضایتی گردشگران و مسافران شده و این مشکل باعث حضور بازرسان صنایع و معادن و تعزیرات حکومتی در آبشارها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، آبشار یاسوج یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر یاسوج است که همه ساله مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار می گیرد و دارای آبشاری به ارتفاع ده متر است.

این روزها آبشار یاسوج پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است، از این رو مسافران با حضور در این منطقه گردشگری سعی می کنند اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

در این منطقه گردشگری علاوه بر توسعه امکانات و زیرساخت ها، نظارت هایی نیز باید اعمال شود تا از سوء استفاده های احتمالی برخی از ساکنان جلوگیری شود تا از هرگونه تخلف در این منطقه گردشگری جلوگیری شود.

بر اساس گزارش ها تخلفات مختلفی در زمینه فروش اقلام خوراکی در آبشار یاسوج مشاهده شده است که می توان به فروش اجناس حتی تا 5 برابر قیمت اشاره کرد.

از سوی دیگر کمبود برخی کالاها و فروش محصولات با قیمت های دلخواه باعث نارضایتی مسافران و گردشگران شد.

تخلفات به یک میزان محدود نمی شود، بلکه کرایه های متعدد، اختلاف قیمت و نوسان قیمت از دیگر مشکلات این منطقه گردشگری است.

معاون بازرسی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در مراحل مختلف صنعت و معدن همراه با تعزیرات از کارخانجات آبشار یاسوج بازدید کردند و در همین راستا ، مغازه های متخلف پلمب شدند.

باقری فرد با بیان اینکه نظارت بر آبشار یاسوج ادامه دارد، گفت: تیم بازرسی ویژه ای متشکل از بازرسان صنعتی و معدنی و بازرسان جنایی در آبشار یاسوج حضور خواهند داشت و با متخلفان نظارت و برخورد قانونی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید