تیم های معروف اروپایی به دنبال ستاره استقلالی هستند

تیم های معروف اروپایی به دنبال ستاره استقلالی هستند

علایار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال فنرباغچه است که به صورت قرضی برای زوریا لوهانسک اوکراین بازی می کند. قرارداد اجاره صیادمنش با زوریا در فصل نقل و انتقالات زمستانی امسال به پایان می رسد.

هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. گفته می شود فنرباغچه 3 میلیون و 500 هزار یورو برای فعال سازی بند خرید دائمی ماهیگیر خود کنار گذاشته و زوریا از نظر مالی قادر به تامین این مبلغ نیست.

این در حالی است که درخشش صیادمنش در سه بازی اخیر زوریا با به ثمر رساندن چهار گل بار دیگر مورد توجه این مهاجم ایرانی قرار گرفت و اخباری از وضعیت او و پیشنهاداتش منتشر شد.

روزنامه A Spor ترکیه گزارش داد که اندرلخت بلژیکی، مونپلیه و بوردو از فرانسه، تورین از ایتالیا، آیندهوون از هلند و شاختار دونتسک از اوکراین علاقه مند به جذب این مهاجم هستند.

تابستان گذشته در آستانه نقل و انتقالات خبرهای زیادی مبنی بر علاقه تیم های اروپایی به جذب ماهیگیر به گوش می رسید اما در نهایت هیچ کدام از این اخبار محقق نشد. باید دید با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی و درخشش شکارچی، مهاجم 20 ساله فوتبال ایران بالاخره می تواند یک انتقال بزرگ به اروپا انجام دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید