ثبت حدود 16 میلیون تردد در جاده های مازندران


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817529

حسن جهانیان گفت: بر اساس آمار منتشر شده توسط سامانه های هوشمند گزارش تردد، از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا امروز بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده های مازندران به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن جهانیان در گفت و گو با بالا، گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران – مشهد به ویژه ظرفیت های گردشگری و مواهب طبیعی به ویژه در ایام تعطیلات یکی از پرترددترین محورهای کشور محسوب می شود. . .

وی ادامه داد: از این رو از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار تردد در محورهای مواصلاتی با استان های همجوار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ادامه داد: بر این اساس تردد در محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته بیش از 42 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آمار منتشر شده برگرفته از سامانه های هوشمند گزارش ترافیک استان است، گفت: آمار تردد از شش مبادی ورودی استان (کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگا و رامسر) ثبت شده است. .

جهانیان گفت: بیشترین حجم تردد در محورهای استان از ابتدای اجرای طرح مربوط به سومین روز فروردین سال 1401 با ثبت بیش از 2 میلیون و 250 هزار تردد در محورهای مواصلاتی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود از مردم محترم کشور تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت نیاز نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: مسافران و رانندگان می توانند از آمار تردد در محورهای استانی و کشوری و همچنین آخرین وضعیت جاده ها و موانع و یا محدودیت های احتمالی ترافیکی و شرایط جوی به سایت www. .141.ir به شماره 141 مراجعه یا تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید