ثبت نام در آزمون استخدامی را از امروز شروع کنید

208921 622 خبر خاکستری

به گفته وزیر آموزش و پرورش، علاوه بر پذیرش افراد از طریق کنکور سراسری، هر ساله آزمون استخدامی برای تامین نیرو برگزار می شود. پذیرفته شدگان باید دوره های آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان موسوم به ماده 28 فرهنگیان بگذرانند. اساسنامه دانشگاه سهمیه استخدامی دریافتی در سال جاری 34 هزار و 800 نفر است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و متقاضیان می توانند حداکثر تا مهلت مقرر (28 بهمن ماه الی 27 بهمن) نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 23 مارس). ، 2014). برای آزمون ثبت نام کنید.

نهمین دوره آزمون ورودی دستگاه های اجرایی در دو ساعت مجزا برگزار می شود. کارت شرکت در آزمون مذکور برای رشته های کارآموزی روز سه شنبه (14 اردیبهشت 1401) و آزمون استخدامی مشاغل مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز جمعه 15 اردیبهشت 1401 قابل مشاهده و دریافت است. د) در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار می گردد.

شرایط ویژه کاری وزارت آموزش و پرورش

در طول دوره تحصیلی یک ساله پذیرفته شدگان با رعایت شرایط و ضوابط زیر:

طبق پروانه شماره 7276 مورخ 19.02.1400 سازمان اداري و استخدامي كشور و مفاد ماده 19. 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان قرارداد مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش ملزم به گذراندن دوره آموزشی یک ساله (این دوره شامل مجموعه می باشد. این دوره یکی از دوره های آموزشی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) می باشد. ) که برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی و سمیناری در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش طبق آیین نامه خود، در دانشگاه فرهنگیان (حرفه های معلمی، معلمی، مربی در امور آموزشی، مشاوره، بهداشت و درمان) و تربیت دبیر شبیر برگزار می شود. دانشگاه (شهید رجایی).(کارآموزی) بدون دریافت حقوق و مزایا و صدور حکم کار منوط به موفقیت در دوره می باشد.

– هنرجویان مهارتی که از شرکت در آزمون در کلاس درس خودداری کنند، از ادامه مراحل گزینش منصرف شده و مشمول شهریه و خسارت خواهند شد.

– بخشی از هزینه های برگزاری دوره آموزشی یک ساله (خدمات آموزشی و اجتماعی) بر عهده متقاضی خواهد بود و در صورت استنکاف هر یک از داوطلبان از ادامه آموزش و کار در طول دوره آموزشی یک ساله، وزارت آموزش و پرورش می تواند. هزینه های مربوطه را به تشخیص خود محاسبه و دریافت می کند.

– شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام دوره یک ساله پس از قبولی نهایی و تایید صلاحیت عمومی توسط دانشگاه های مجری دوره یک ساله (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد. با انتخاب رعایت قوانین و مقررات اعلام شده توسط دانشگاه مجری دوره الزامی می باشد.

– پذیرفته شدگان نهایی دوره های تخصصی اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی یک ساله باید از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.Sru.ac.ir و پذیرفته شدگان نهایی تدریس باشند. دوره های حرفه ای، دبیر، ارائه دهنده خدمات سلامت، مشاور، مربی آموزشی نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir موضوع را رصد می کنند.

– مدت یکسال تحصیل جزء سنوات خدمت محسوب نخواهد شد و صرفاً شرط کار پیمانی در آموزش و پرورش می باشد. گواهی پایان دوره تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر نمی باشد.

– محل تحصیل دوره یک ساله بر اساس کار محل پس از اعلام نتایج نهایی تعیین می شود.

-تغییر محل تحصیل فقط در صورت وجود شغل از نظر جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان لحاظ خواهد شد.

هنرجویان در زمان ثبت نام در دوره آموزشی یک ساله موظف به ارائه گواهی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و گواهینامه ICDL می باشند، در غیر این صورت باید قبل از پایان دوره نسبت به ارائه این مدارک اقدام نمایند. -دوره سالیانه دوره آموزشی سالانه

– دانشگاه های مجری دوره آموزشی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه دانشجویان ندارند و در صورت وجود شرایط و تقاضا برای افراد امکان ارائه خدمات با پرداخت هزینه وجود دارد.

– پذیرفته شدگان شاغل در موسسات آموزشی عشایری پس از گذراندن دوره آموزشی یکساله با موفقیت به منظور تعیین محل خدمت به اداره کل آموزش و پرورش استان متبوع منصوب می شوند.

– متقاضیان دوره های کار آموزی (کاردستی های کارشناسی ارشد) باید دارای مدرک فوق لیسانس یا در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس دارای مدرک دیپلم حرفه ای باشند.

به استناد مصوبه 965 جلسه مورخ 1388/04/17 شورای آموزش عالی و همچنین تبصره 4 نفر از اعضاء «نحوه جذب نیروی انسانی در مشاغل آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه 833. 1389/8/27 انقلاب فرهنگی، هرگونه انتخاب و استخدام مشاغل آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش، بر اساس نیاز به خدمات بوم «که در استان انجام می‌شود» خواهد بود تا پس از طی مراحل جذب نیرو (فرد قبولی) برای خروج از خط خدمت استانی خاتمه رابطه استخدامی تلقی می شود و حفظ نظم برای خط استان خواهد بود.

فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد به خدمت در وزارت آموزش و پرورش هستند، امکان ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.

دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید