ثبت 570 درخواست در بجنورد برای گرفتن زمین در طرح جوانان جمعیت/ 500 قطعه 200 متری آماده واگذاری است.


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910584

قاسم قاسمی گفت: 570 درخواست در شهرستان بجنورد ثبت شده، 70 درخواست مشمول قانون نیستند و 500 درخواست نیز در حال ثبت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک با اشاره به اینکه در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت، وظایف راه و شهرسازی نیز تعریف شده است. و بیان می کند: این سازمان موظف است خانواده های دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از 20 مهر ماه 1400 متولد شده اند، مشمول این طرح شوند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون اجرایی که به تازگی تدوین و تهیه شده است، اقداماتی برای تامین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهرها با توجه به درخواست های موجود انجام شده است و در این راستا 500 قطعه 200 متری آماده واگذاری به شهرداری است. ذینفعان بر اساس این قانون .

این مسئول افزود: این قطعات در تمامی شهرهایی که زمین موجود است تقسیم و ارائه می شود و متقاضیان به محض ثبت درخواست اولیه در اداره کل و مشمول این قانون زمین دریافت و واگذار می شوند.

قاسمی به بحث هزینه های ساخت این قطعات اشاره کرد و افزود: بحث هزینه های ساخت شامل هزینه های نظام مهندسی و مجوز است که با هماهنگی این قانون شامل 50 درصد تخفیف برای ذینفعان و متقاضیان می شود. کسب اطلاعات بیشتر با شهرداری های شهرستان های استان تماس بگیرید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز گفت: 570 درخواست در شهرستان بجنورد ثبت شده که از این تعداد 70 درخواست مشمول قانون نبوده و 500 درخواست نیز در حال ثبت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید