جاده های کرمانشاه لغزنده است/رانندگان مراقب باشند


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809822

کیخسرو دستغیب با اشاره به بارش باران در 24 ساعت گذشته گفت: تمامی محورهای استان کرمانشاه لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به بارش باران در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: بر این اساس تمامی محورهای استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تردد در تمامی محورهای استان را انجام داد و افزود: بارش برف سنگین در گردنه ها و کوهستان ها گزارش شده اما تردد در آن محورها نیز روان است.

وی خاطرنشان کرد: البته در محورهای مرتفع و جاده های کنار رودخانه ها شاهد مه گرفتگی هستیم و این پدیده تا یک ساعت آینده در بسیاری از جاده ها مشاهده می شود که لازم است رانندگان به این مشکل توجه کنند.

دستغیب گفت: در این شرایط به دلیل لغزندگی محورها و کاهش دید افقی به رانندگان توصیه می شود فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی گفت: رانندگان هنگام تردد در محورهای برون شهری تجهیزات زمستانی به همراه داشته و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در این مدت تصادفاتی گزارش شد که خوشبختانه تصادفات قابل توجهی نیست و امیدواریم رانندگان در تردد در جاده ها به توصیه های پلیس توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید