بارش ها تا صبح یکشنبه ادامه دارد/ تردد در جاده های کردستان روان و لغزنده است

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806023

گاماری گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان روان و عادی است اما جاده ها لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، خبات قمری کارشناس اداره کل هواشناسی استان کردستان در گفت و گو با کُردتودی گفت: کاهش دید و در ارتفاعات برف و کولاک خواهیم داشت.

وی افزود: میزان بارندگی برای توابع مریوان، سروآباد، بانه، سقز و غرب شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره بیش از سایر نقاط استان خواهد بود و باعث ایجاد مشکلات ترافیکی، لغزندگی و انسداد بین شهری و روستایی می‌شود. جاده ها

گاماری گفت: بارش ها برای امروز در نیمه جنوبی استان به صورت باران و برف است اما دما در حین فعالیت سامانه به سمت کاهش می رود و از امشب به تدریج بارش ها عمدتاً به صورت برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی در پایان گفت: از روز یکشنبه تا اواسط هفته ناپایداری کاهش یافته و در برخی نقاط استان مه صبحگاهی و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

94a0aef3 53c0 4c52 aa91 04f11cc968e1 خبر خاکستری

ترافیک در کردستان روان و جاده ها لغزنده است

دانش زندی، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان به کردودی گفت: در حال حاضر تردد در تمام نقاط استان روان و عادی است، اما جاده ها لغزنده است و رانندگان باید با ایمن تردد کنند. “حرکت کردن.

وی در خصوص وضعیت هواشناسی محورهای مواصلاتی استان کردستان خاطرنشان کرد: محور سنندج – دهگلان ( گردنه صلوات آباد)، دیواندره – بیجار (چهارراه غیبی سور)، بانه – سقز (گردنه خان)، سنندج – مریوان ( روستای تودر مولا) و دیواندره سنندج (گردنه خان) به دلیل بارش مداوم برف و کولاک با مشکل تردد و کاهش دید مواجه است.

زندی به دلیل لغزنده بودن جاده ها از مردم خواست تا قبل از حرکت در جاده ها وضعیت راه ها و محورهای سامانه 141 را رصد کرده و از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی همچنین از زحمات کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول سال تقدیر کرد و گفت: انتظار ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه و تلاش خود خدمات بهتری ارائه کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید