جام حذفی فوتبال صعود بی دردسر قرمزها با تسخیر گاندوها / پرسپولیس

ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801376

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس با برتری میهمان سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه 26 آذرماه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

همانطور که شاگردان مهدی تارتار عموما مقابل تیم فوتبال پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و قبل از باخت به صورت تیمی در زمین حاضر شدند، این دیدار هم دست کمی از دیدارهای قبلی نداشت و در نهایت نتیجه ای که در جدول ادامه داشت ثابت شد. پیشنهاد چندین بار

سرخپوشان در نیمه اول بارها برتری نسبی خود را ثابت کردند و توانستند دروازه گاندوهای افسانه ای را باز کنند. در نیمه دوم اما موج حملات شاگردان یحیی گل محمدی شدت گرفت و با درخشش زوج وحید امیری-مهدی عبدی، تیم پرسپولیس بارها رقیب خود را آزار داد و دروازه زوبیا را شکست.

گل محمدی در جریان بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نیمه دوم تصمیم گرفت فرشاد فرج را جایگزین وحدت هنانوف کند. بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس که دو ماه پیش به این تیم پیوستند، در ابتدا به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان و به دنبال آن مشکلات مربوط به مجوز، برای پرسپولیس بازی نکردند.

پرسپولیس با این برد موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

فولاد صفر
گل:

پرسپولیس 3
گل: وحید امیری 35 – مهدی عبدی 67 و 76

ترکیب فولاد: حبیب فاراباسی، امیرحسین سجی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا هلکی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد سلطانی مهر.

تیم پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرج، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید