جام کنفدراسیون های والیبال بانوان؛ دیدار دختران ایران با ژاپن/ مهمانان سفیر ایران در فیلیپین


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892654

مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون بانوان آسیا فردا شنبه پنجم شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دانش آموختگان الساندرا کمپدلی به عنوان تیم چهارم گروه A راهی مرحله مقدماتی مرحله یک چهارم نهایی شدند و فردا از ساعت 13:30 به مصاف تیم ژاپن می روند.


جدول رده بندی مرحله مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه الف

چین

ویتنام

فیلیپین

ایران

کره جنوبی

گروه B

ژاپن

تایلند

چین تایپه

استرالیا


برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به وقت تهران به شرح زیر است:

ویتنام _ چین تایپه 7:30

چین – استرالیا 10:30 صبح

ایران – ژاپن ساعت 13:30

فیلیپین – تایلند ساعت 18:30


جام کنفدراسیون زنان آسیا؛ دیدار سفیر ایران در فیلیپین

سفیر ایران در فیلیپین گفت: تیم ملی والیبال بانوان ایران دو هفته پیش در بازی های کشورهای اسلامی نایب قهرمان شد و خوشحالیم که در فیلیپین میزبان آنها هستیم.

علیرضا توتونچیان نیز گفت: اولویت کاری ما در شرایط فعلی ارتباط با تیم ملی بانوان و رفع مشکلات آنهاست.

وی افزود: شما در این مسابقات شرکت کردید و به مصاف تیم های شرق آسیا رفتید. کار سختی است زیرا بازیکنان این منطقه در والیبال مشهور هستند.»

سفیر ایران در فیلیپین گفت: هیچکس از شما توقع نتیجه گرفتن مقابل این تیم ها را ندارد، فقط کافی است عملکرد خوبی از خود نشان دهید، البته در بازی دیروز مقابل چین برای این تیم مشکل ایجاد کردید و این بسیار است. موضوع ارزشمند خوب، امیدوارم در بازی های آینده عملکرد خوبی داشته باشید.

توتونچیان خاطرنشان کرد: شما مدت زیادی است که از خانواده خود دور بوده اید، امیدواریم هر کدام یک تیم تشکیل دهید و والیبال بانوان ایران را تقویت کنید.

صدیکا اسلامی سرپرست تیم ملی والیبال بانوان در ادامه گزارشی از وضعیت تیم ملی از آغاز تمرینات و برنامه های آماده سازی تیم برای حضور در این رقابت ها ارائه کرد.

کامدلی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز در این مراسم گفت: افتخار می کنم که این مسئولیت را در تیم ملی به دوش می کشم و مثل همیشه سعی می کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم.

مهسا کدا کاپیتان تیم ملی نیز گفت: ما نماینده بانوان ایران در این کشور هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در این مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید