جانشین این استقلالی در تیم کی روش کیست؟

جانشین این استقلالی در تیم کی روش کیست؟

فدراسیون فوتبال که از ابتدای روی کار آمدن کارلوس کی روش به دنبال جانشینی برای این مربی پرتغالی بود و جواد نکونام را به عنوان دستیار اول ایرانی این مربی و سرمربی آینده تیم ملی معرفی کرد، حالا در این امر ناکام مانده است. اجرای این پروژه و بعید به نظر می رسد در آینده. موفق باشید، زیرا شنیده ها حاکی از آن است که جواد نکونام به دنبال سرمربیگری در تیم ملی است و می خواهد منتظر بماند تا این پست برای او تعیین شود. او سال‌هاست که در زمینه سرمربیگری حضور دارد و بازگشت به دوران دستیاران در این مقطع سخت است.

حالا جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برای معرفی جانشین جواد نکونام برگزار می شود. اگرچه کارلوس کی روش گفته است که گزینه اول، دوم و سوم او جواد نکونام است اما نمی تواند حضور یک مربی ایرانی در تیم ملی را رد کند. زیرا این توافق اولیه FF با او است.

پیش از این فدراسیون فوتبال برای معرفی یک مربی ایرانی دیگر در کارلوس کی روش تلاش می کرد اما سرمربی تیم ملی بر جواد نکونام اصرار داشت. این مربی (جواد نکونام) با آخرین رفتار خود نشان داده که نمی خواهد در کادرفنی تیم ملی حضور داشته باشد و به نظر می رسد کی روش هم متوجه این موضوع شده است.

گفته می شود دبیرکل فدراسیون فوتبال کمیته فنی را موظف کرده تا پس از جام جهانی یک مربی ایرانی را برای کمک به کارلوس کی روش انتخاب کند تا روند جانشینی در تیم ملی متوقف نشود.

دیدگاهتان را بنویسید