جانشین جعفر سامی در پرسپولیس کیست؟

جانشین جعفر سامی در پرسپولیس کیست؟

با وجود اینکه جعفر سمیعی مدت هاست از سمت مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده است، اما وزارت ورزش و جوانان هنوز آستین های خود را برای انتخاب جانشین او بالا نزده است.

بحث انتخاب مدیر اجرایی موضوعی است که به سیاست اصلی این وزارتخانه برمی گردد. حمید سجادی به دقت در مورد نام چهار نفر تحقیق می کند تا مدیریت باشگاه پرسپولیس را به یکی از این چهار نفر بسپارد اما هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که انتخاب را برایشان سخت می کند.

دو نفر از این کاندیداها بازنشسته شده اند، یکی از آنها پست دولتی داشته و دومی هنوز با مدیرعاملی پرسپولیس موافقت نکرده است.

بنابراین بحث مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بن بست خورد و معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. با این حال اطرافیان معتقدند که تکلیف مدیرعامل به زودی مشخص خواهد شد.

از طرفی هیئت مدیره باشگاه در حال حاضر ناقص و مورد انتقاد است. هیات مدیره با چهار نفر به نام های صدری، گلم علیپور، فیاض و مسجدی ادامه دارد و پس از جدایی سمیعی، فرد دیگری به هیات مدیره باشگاه اضافه نشده است. این سوال باید به دقت بررسی شود که چرا این اتفاق نیفتاده و در دو ماه گذشته تخلفی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید