جدایی این ستاره پرسپولیس قطعی شد

جدایی این ستاره پرسپولیس قطعی شد

موضوع جدید پرسپولیس در آستانه دیدار با هواداران سفر بوژیدار رادوشوویچ به کرواسی و رفتن این تیم بود. باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر با صدور بیانیه ای نوشت: رادوشوویچ روز گذشته پس از بازدید از این باشگاه و دریافت 50 هزار یورو پس از توافق شفاهی با سیدمجید صدری، رئیس و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول مربیگری این تیم را داد. او در سه هفته آینده حاضر می شود و 30 تا 40 هزار یورو دیگر دریافت می کند، اما در کمال ناباوری به طور ناگهانی و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی ایران را ترک کرد. یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری از رفتار دروازه بان کروات ابراز ناراحتی و گلایه کرد. پیش از دیدار با هواداران، شاید برای خیلی‌ها، به‌ویژه هواداران پرسپولیس، شنیدن صحبت‌های بوژیدار رادوشویچ در این زمینه بی‌فایده نباشد:

آیا از رفتن ایران خوشحالید؟!

بله من رفتم!

الآن کجایی؟

من یک کروات هستم!

اما چرا؟ باشگاه گفت شما 50000 یورو دریافت کرده اید و 30000 تا 40000 یورو دیگر نیز طی دو یا سه هفته آینده دریافت خواهید کرد. پس چرا برو؟

من هنوز 15 درصد کمتر از سایر بازیکنان دریافت می کنم. همه بازیکنان!

به هر حال در پرسپولیس همیشه همینطور است و تامین دلار و یورو در ایران سخت است؟

نه، بعضی چیزها عادی نیست. پول همه چیز نیست!

اما برای پول رفتی آیا تفاوتی دارد؟

نه! یه چیزی میگم و مراقب باش در این وسط کرامت انسانی خود را از دست دادم. این احساس من بود و باید بروم.

آیا شنیده اید که یحیی گل محمدی از اینکه برای یک کنفرانس مطبوعاتی به کرواسی می روید شکایت کرده است؟

بله شنیدم اما همه چیز را به داوود فنایی گفتم. مربیان می دانستند و من گفتم دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم. من می خواهم مشکلات حل شود و بمانند، اما اکنون همه چیز تمام شده است. آخرین باری که برگشتم برای یحیی گل محمدی و …

می گویی به پرسپولیس برنمی گردی؟!

نه دیگه همه چی تموم شد و الان باید حقمو از فیفا بگیرم!

شاکی؟!

بله من 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و مجبور شدم شکایت کنم.

شاید هواداران پرسپولیس از این سفر در آستانه بازی با هواداران ناراحت شوند؟

ببین یکی از آرزوهای من در زندگی ورزشی محقق شد. من در بزرگترین باشگاه آسیا و در مقابل بهترین هواداران بازی کردم. این چیزها با هیچ مقداری قابل مقایسه نیست. خود هواداران هم می دانند که من چندین سال نیمکت نشین شدم و اعتراض نکردم، چون یک بازیکن حرفه ای باید تابع سرمربی باشد و فقط تمرین کند، اما به کل تیم نمی توان پول داد و من 15 درصد کمتر هستم! چرا؟ من از آن طرف آمدم تا برای خانواده ام درآمد داشته باشم. شرایط سخت تری نسبت به سایر بازیکنان دارم. هر چه بود، خداحافظ!

کدام تیم های ایرانی یا خارجی را ندارید؟ گفتیم شاید پیشنهادهای دیگری باعث سفر و رفتن شما در آستانه بازی پرسپولیس شده باشد؟

نه، در حال حاضر پیشنهادی ندارم و در حال حاضر با خانواده ام در کرواسی هستم.

اگر روزی استقلال به شما پیشنهاد بدهد قبول می کنید؟

نه! من پارسی هستم و تا آخر عمر پارسی خواهم ماند.

دیدگاهتان را بنویسید