جدایی عبدالهی با کسالت و حضور کوتاه کریمی در جلسه هیئت مدیره/ تغییرات مرموز در کابینه باشگاه استقلال!

ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782020

شنیده ها حاکی از آن است که خبر جدایی مجتبی عبدالهی از هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل مشکلات دو شغله وی صحت ندارد و برخی عصبانیت ها باعث این استعفا شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ اوایل مهرماه بود که وزارت ورزش و جوانان هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال را برای مدیریت شرایط نامساعد مدیریتی انتخاب کرد و در نهایت مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره اولیه باشگاه استقلال متشکل از مصطفی آجورلو، مهدی افضلی، مجتبی عبدالهی، پرویز مظلومی و محمد مومنی بود که در هفته گذشته تغییراتی ایجاد شد.

سید حجت کریمی که سابقه هدایت تیم های ملی کشتی فرنگی را در کارنامه دارد و هم اکنون در فدراسیون کشتی فعالیت می کند به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شد.

همین تغییرات غیرشفاف و ناگهانی باعث شد تا خبرنگار خبرورزشی راه دانا با یکی از کارمندان باشگاه استقلال درباره علت مشکل تماس بگیرد. این تماس البته به پاسخ قطعی ختم نشد، از این رو شایعات و شایعات پیرامون انتصاب سید حجت کریمی و رفتن مجتبی عبدالهی همچنان ادامه دارد و خبری از شفاف سازی در ساختمان سعادت آباد نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که خبر جدایی مجتبی عبداللهی از هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل مشکلات دو شغله وی صحت ندارد و برخی عصبانیت ها باعث این استعفا شده است. او همچنین سابقه نظامی قابل توجهی دارد. موهبت حضور در جمع مدیران ارشد، یقه آبی ها را به رقبای خود داد تا نوبت به عضوی جدید رسید.

نکته مهم دیگر این تغییر، اظهارات کریمی است. او مدعی است در یک ماه گذشته شرایطی برای حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال فراهم شده بود که به دلایلی این پیوستن به تعویق افتاد تا استعفای مجتبی عبداللهی مشکلات را حل کند. با این تفاسیر این بدان معناست که اولویت اول این وزارتخانه واگذاری سمت به هیات مدیره کریمی است و شاید این موضوع باعث ناراحتی عبدالله شده باشد.

مجتبی عبداللهی در جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه استقلال که به میزبانی مهدی افضلی برگزار شد، حضور نیافت و سید حجت کریمی تنها دقایقی در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور یافت و سپس جلسه را ترک کرد. بدون مقدمه یا گفتگوی خاصی.

اینکه مجتبی عبداللهی به دلیل مشکلات دو شغله مجبور به استعفا از هیئت مدیره باشگاه استقلال شده است، با توجه به انتصاب سید حجت کریمی در این سمت، کمی غیرواقعی به نظر می رسد. چرا که کریمی در حال حاضر نقش انکارناپذیری در تصمیم گیری های فدراسیون کشتی دارد و به عنوان سرپرست تیم های ملی کشتی به کار خود ادامه خواهد داد.

ظاهرا کریمی در جلسه ای با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان منصوب شده و مشکلی برای شروع کار با باشگاه استقلال نخواهد داشت. اما با توجه به انتشار دیرهنگام خبر رسمی تغییرات و تحولات هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی بدنه رسمی این باشگاه، جای سوال دارد.

همچنین طبق شرایط لیست تیم فوتبال استقلال، تکلیف جدید خرید فرهاد مجیدی هنوز مشخص نیست. جذب بازیکن خارجی در این صورت استقلال می تواند نام یک بازیکن را تا امروز از لیست خود حذف کند. در غیر این صورت آبی ها باید در نیم فصل تیم خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید