جدایی محبوب یحیی از پرسپولیس در پایان فصل

جدایی محبوب یحیی از پرسپولیس در پایان فصل

فرشاد فرجی در اسفند 1397 با قراردادی دو و نیم ساله به ساکپوشان پیوست. این مدافع فوتبال خود را از تیم اول مازندران یعنی نساجی آغاز کرد و پس از حضور در تیم های راه آهن، صنعت نفت آبادان، سایپا، خونه بخون، نساجی مازندران و پدیده مشهد، پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نیم فصل زمستانی لیگ بیستم به دلیل کمبود مدافع به دنبال فرجی بود و پیش از آن گزینه های دیگر را زیر نظر داشت اما آمادگی برای حضور آنها در پرسپولیس قطعی نشد اما در در پایان فرجی این شانس را پیدا کرد که از هفته هجدهم لیگ برای حضور در پرسپولیس رضایت نامه دریافت کند. خرید فرجی خیال گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس و ذخیره سیدجلال و کنعانی زادگان را راحت کرد اما این تنها یک طرف ماجرا بود.

مهدی رحمتی سرمربی اسبق تیم تیمش که با کمبود بازیکن مواجه بود و مشکلات مالی و مالکیتی زیادی را پشت سر گذاشت با جدایی فرجی و دیگر بازیکنان شهر خودرو به شدت مخالفت کرد. بر همین اساس این باشگاه سنگ تمام گذاشت و پای مدافع خود مازندرانی گذاشت. 2 میلیارد تومان نقد! فرشاد فرجی نیز با فروش آپارتمان مسکونی خود مبلغ 2 میلیارد تومان درخواستی باشگاه شهر خودرو را تامین کرد.

فراگی در فصول اخیر بازیکن نسبتا ثابتی برای پرسپولیس بوده و در سه هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم هم در مرکز خط دفاعی یار جورجی گلسیانی بوده است. از قضا پرسپولیس در سه هفته ابتدایی گل نزد، اما پس از رفع مشکل مرتضی پورعلیگنجی با باشگاه سابقش در چین، یحیی گل محمدی جایگزین فرشاد فرجی، مدافع ملی پوش باتجربه در ترکیب اصلی شد. فراگی هم تبدیل به نیمکت نشینی شده که گاهی در دقایق پایانی برای کنترل بازی به میدان می آید و…

حالا این مدافع مازندرانی بار دیگر با پیشنهاد وسوسه انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است. پیشنهادی مبنی بر اینکه در صورت ادامه این وضعیت فرشاد فرجی پاسخ مثبت خواهد داد.

البته فرشاد فرجی ممکن است پس از پایان قراردادش با پرسپولیس از این تیم جدا نشود و تنها در یک مورد آن را تمدید کند. آن هم اگر مرتضی پورعلیگنجی از پرسپولیس برود!

دیدگاهتان را بنویسید