جدایی 2 ستاره از پرسپولیس قطعی شد

جدایی 2 ستاره از پرسپولیس قطعی شد

تیم فوتبال پرسپولیس این روزها رقابت سخت و فشرده ای را برای قهرمانی پشت سر می گذارد که فصل گذشته این عنوان را پس از پنج سال به استقلال واگذار کرد.

پرسپولیس امسال یکی از پر ستاره ترین تیم ها را دارد. اما سپاهان و استقلال همچنان بالاتر از این تیم هستند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. به این ترتیب قرمزها علاوه بر کسب تمامی امتیازات باید به سایر رقابت ها نیز توجه کنند تا زردپوشان اصفهانی و آبی های تهران امتیاز از دست بدهند.

یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل کم کاری برخی از بازیکنانش بوده است. بازیکنانی که جدایی آنها در پایان فصل قطعی به نظر می رسد. شیخ دیابات در راس این فهرست قرار دارد. مهاجم همیشه مصدوم پرسپولیس میلان که با قراردادی 370 هزار دلاری به پرسپولیس آمده بود در اکثر بازی های امسال غایب بوده و قراردادش تمدید نخواهد شد.

فرشاد فرجی دیگر بازیکنی است که ممکن است پس از پایان فصل از این تیم جدا شود. بازیکنی که در این فصل هر بار در ترکیب قرار گرفته اشتباهات فاحشی داشت تا این بازیکن آخرین روزهای حضورش را در پرسپولیس سپری کند.

این در حالی است که هنوز زمزمه هایی از جدایی برخی از افراد مانند عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی شنیده می شود و خود را به کادرفنی ثابت نکرده اند.

از سوی دیگر احمد گوهری که در نیمه اول سال گذشته به پرسپولیس پیوست، امسال تنها یک بار فرصت حضور در این تیم را پیدا کرد و ممکن است از پرسپولیس هم جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید