جروزالم پست: ایران سرورهای شرکت مهم سایبری را هک کرد

جروزالم پست: ایران سرورهای شرکت مهم سایبری را هک کرد

روز جدید : هکرهای سایه هنوز اطلاعاتی را که در اختیار دارند منتشر نکرده اند، اما وب سایت های هک شده از زمان اعلام حمله آفلاین بوده اند، زیرا هکرها سرورهای سایبری را بسته اند و به همین دلیل وب سایت های مشتریان آنها غیر قابل دسترس شده است. .

رسانه های رژیم صهیونیستی از هک شدن سرورهای شرکت اینترنتی مهم «سایبرسرو» اسرائیل و غیرقابل دسترس بودن وب سایت های این شرکت میزبانی وب خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی جروزالموپست مدعی شده است که یک گروه هکر ایرانی به نام Black Shadow سرورهای شرکت اینترنتی صهیونیستی Cyberserve را هک کرده و آن را از محدوده خارج کرده و تهدید به افشای آن کرده است. اطلاعات وجود دارد.

بر اساس این گزارش، CyberServer یک شرکت میزبانی وب است که خدمات سرور و ذخیره سازی اطلاعات را برای شرکت های صنعتی ارائه می دهد.

جروزالم پست گزارش می دهد که داده های به دست آمده توسط هکرهای ایرانی طیف وسیعی از حرفه ها را در بر می گیرد: از شرکت رزرواسیون مسافرتی پگاسوس تا شرکت اتوبوسرانی دان و حتی اطلاعاتی درباره موزه کودکان صهیونیستی.

بر اساس این گزارش، این گروه هکر پس از هک کردن شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی در تلگرامی نوشت: «دوباره سلام! ما برای شما خبری داریم. ممکن است امروز نتوانید به بسیاری از سایت ها متصل شوید. ما به امنیت سایبری و مشتریان آن آسیب رسانده ایم.»

گروه هکری به نام «سایه سیاه» در ادامه پیام خود نوشت: «شاید برای شما سوال پیش بیاید که داده چیست؟ طبق معمول ما اطلاعات زیادی داریم. “اگر نمی خواهید ما آنها را فاش کنیم، لطفاً فوراً با ما تماس بگیرید.”

هکرهای سیاه هنوز اطلاعاتی را که در اختیار دارند منتشر نکرده اند، اما وب سایت های هک شده از زمان اعلام حمله آفلاین بوده اند، زیرا هکرها سرورهای سایبری را بسته اند و سایت های مشتریان خود را غیرقابل دسترس کرده اند.

جروزالم پست همچنین در گزارش خود مدعی شده است که گروه هکری Black Shadow که مسئول حملات هکری قبلی علیه شرکت بیمه اسرائیلی Sherbit و شرکت مالی KLS است، درخواست بیت کوین کرده و پس از شکست سرور سایبری، سرورهای آنها شرکت صهیونیستی را از دسترس خارج کردند.

حمله هکرها در دسامبر 2020 به پیراهن شربیت در واقع بزرگترین حمله سایبری به یک شرکت صهیونیستی در آن زمان بود و هکرهای سایه سیاه 50 بیت کوین (معادل حدود یک میلیون دلار در آن زمان) درخواست کردند.

کارشناسان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که هدف هکرهای ایرانی مالی نبوده و درصدد تحقیر شرکت های صهیونیستی هستند.

بر اساس این گزارش، در حمله هکری سال گذشته به شربیت، پرونده های شخصی شامل گواهی ازدواج مشتریان، اسناد مالی، اسناد هویتی اسکن شده و مدارک پزشکی مشتریان این شرکت توزیع شد.

در همین حال، رسانه های اسرائیلی روز دوشنبه (23 نوامبر) گزارش دادند که شماره تلفن، آدرس ایمیل، اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به وضعیت روحی و مالی صدها سرباز اسرائیلی هک شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز مدعی هستند که این حمله سایبری توسط هکرهای ایرانی انجام شده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی وای نت، گروه هکری موسی استف روز دوشنبه با انتشار عکسی از بنی گانز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، این پیام تهدید آمیز را منتشر کرد: “ما از هر تصمیمی که می گیرید آگاه هستیم. ما هستیم و می توانیم به شما حمله کنیم. ما به اسناد محرمانه وزارت دفاع دسترسی داریم. ما به نقشه های عملیات نظامی و همچنین اطلاعات مربوط به تشکیلات نظامی شما دسترسی داریم. جهان

دیدگاهتان را بنویسید