جزئیات اقدام «وعده صادق» از زبان نایب رئیس مجلس در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم

نایب رئیس مجلس در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم گفت: رسیدن موشک های بالستیک از داخل ایران به اسرائیل 12 دقیقه و فرود موشک های کروز دو ساعت و نیم طول کشید و پهپادها نیز بیشتر طول کشید. تا همزمان به سرزمین های اشغالی برسند تا سیستم های دفاعی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را سردرگم کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


خجة الاسلام ذوالنوری، تفصیل عمل. یک قول صادقانهاعلام کرد: رسیدن موشک‌های بالستیک از داخل ایران به اسرائیل 12 دقیقه و فرود موشک‌های کروز دو ساعت و نیم و زمان بیشتری برای پهپادها طول کشید که با هماهنگی منسجم و برنامه‌ریزی دقیق به‌گونه‌ای انجام شد که موشک‌های کروز فرود آمدند. همه در یک زمان اتفاق افتادند تا بتوانیم سیستم های دفاعی و یک گنبد آهنین بسازیم اسرائيل گیج کنیم و بر آن غلبه کنیم و فرود آمدن یکدفعه انبوه موشک و پهپاد رعب و وحشت لازم را به دل دشمن وارد می کند و او را به چشیدن و درک زاویه قدرت شگفت انگیز جمهوری اسلامی می اندازد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وی افزود: برای پرتاب موشک‌های بالستیک مشکلی برای عبور از حریم هوایی کشورهای دیگر نداشتیم زیرا این موشک‌ها از اتمسفر خارج شده و از روی کشورهای دیگر به سمت اهداف و مقاصد مشخص می‌رفتند، اما برای پرتاب موشک‌های کروز و پهپادها باید از حریم هوایی عراق، سوریه و اردن.

وی افزود: بنابراین از زمانی که ایران رژیم منحوس صهیونیستی را تهدید به انتقام و مجازات کرد تا روز عملیات ما، حریم هوایی اردن تحت حفاظت شدید و گشت زنی مستمر یکصد فروند هواپیمای جنگی بود که تنها 20 فروند آن اسرائیلی و 80 فروند دیگر متعلق به هواپیماهای جنگی بود. به آمریکا، انگلیس و فرانسه که ماموریت آنها در حال حاضر نیز ادامه دارد.

در این عملیات هیچ منطقه غیرنظامی هدف حملات ایران قرار نگرفت. عملیات وعده وعده 100 درصد موفقیت آمیز بود و موشک ها با دقت و دقت به اهداف اصابت کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی وی ادامه داد: مهمتر از اصابت دقیق این موشک ها به اهداف خاص، شکستن تابوی شکست ناپذیری رژیم عنکبوت کودک کش بود که ده ها میلیارد دلار برای ساخت سپر دفاعی گنبد آهنین و سامانه های دفاعی و موشکی فوق مدرن هزینه کرده است. دفاع و همچنین حضور آمریکا و قدرت های خبیث غربی نتوانست از این رژیم آسیب پذیر در برابر حملات قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محافظت کند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) در دوران دفاع مقدس و رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی افزود:

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: اسرائیل برای حمله به ایران ضعف های زیادی دارد که یکی از آنها نبود صنعت موشک سازی داخلی و داخلی است. موشک های اسرائیل اغلب توسط ایالات متحده اهدا می شود. اسرائیل تعداد زیادی موشک برای حمله به ایران ندارد.

سومین ضعف رژیم صهیونیستی این است که موشک های آنها برد کافی برای حمله به نقاط مختلف کشور پهناور جمهوری اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط ضعف مهم رژیم مستضعف صهیونیستی این است که اگر بخواهند با هواپیما به مناطق جنوبی و ساحلی ما حمله کنند، در هر مسیر برگشت حداقل به یک مرحله سوخت‌گیری نیاز دارند و در هر معکوس به مرکز کشور و تهران حمله کنند. مسیر باید دو بار شارژ شود و انجام عملیات هوایی علیه کشورمان را دشوار می کند.

اگر جلاد، کودک کش و رژیم خون آشام صهیونیستی در انتقام از جمهوری اسلامی ایران تردید دارند، به دلیل ضعف و ناتوانی آنهاست.


آیا این خبر مفید بود؟




سئوی ایران