جزئیات توزیع یارانه نقدی و کالا به هشت دهک جامعه


ساعت: 22:31
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837048

معاون اقتصادی رئیس جمهور در تشریح ارزش یارانه نقدی و کالایی برای توزیع عادلانه یارانه ارزی 4200 تومانی گفت: این یارانه در هشت دهک توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضایی در گفتگو با شبکه یک سیما گفت: دلار ۴۲۰۰ تومانی که به صورت ارزان در اختیار خرده فروشان قرار می گرفت، اکنون به عنوان کالا در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: در دو ماه اول ارزش کالاها به صورت نقدی و اعتباری به حساب مردم واریز می شود تا از این پول برای کاهش فشارهای تورمی استفاده شود، اما طبق قانون مجلس در دو ماه آینده، فهرست می رود.

وی در خصوص ارزش کالاهای برگ برای اقشار بالا و پایین جامعه گفت: بر اساس تصمیم شب گذشته مقرر شد به هر نفر از طبقات پایین جامعه 400 هزار تن ورق و 300 هزار تن ورق داده شود. کلاس های بالاتر. “

وی گفت: برای توزیع یارانه ارزی 4200 تنی در 3 دهک اول ماهانه 400 هزار تن و در 5 دهک بعدی 300 هزار تن به حساب هر فرد واریز می شود.

* ارقام اعلام شده قطعی نیست

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین گفت: پرداخت 400 هزار تنی و 300 هزار تنی که اعلام کردم ارزیابی کارشناسی است و هنوز نهایی نشده است. به زودی مبلغ نهایی کمک هزینه را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید