جزئیات جدید درگیری باغ شهزاد ماهان کرمان

جزئیات جدید درگیری باغ شهزاد ماهان کرمان

درگیری اولیه دو گروه در ورودی باغ شازده ماهان کرمان به پایان رسید و یک گروه از طرفین دعوا به سمت پارکینگ رفتند که اعضای گروه دیگر نیز به پارکینگ آمدند و با آنها درگیر شدند. .
خبرگزاری میزان پس از انتشار خبر درگیری جمعی در باغ شاهزاده ماهان کرمان به اطلاعات جدیدی از جزئیات این حادثه دست یافته است.

به گزارش میزان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی در باغ شهزاد ماهان کرمان که متأسفانه منجر به فوت یک زن شد، خبرگزاری میزان اطلاعات جدیدی از جزئیات این حادثه دریافت کرده است. بنابراین گزارش، در ساعت 15:30 سوم اردیبهشت ماه، مرکز فرماندهی انتظامی ناحیه ماهان وقوع یک فقره درگیری را به مقام انتظامی اعلام کرد.

ماموران گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر شدند و در گزارش خود می گویند پس از حضور در محل و پس از متفرق کردن جمعیت، مشاهده شد که عوامل اورژانس در حال معاینه و احیای یک زن مسن هستند. پیگیری های ماموران پلیس در محل حاکی از آن بود که درگیری اولیه در ورودی باغ شازده رخ داده و دو گروه شروع به درگیری کردند.

درگیری اولیه دو گروه در ورودی باغ شازده به پایان رسید و یک گروه از طرفین درگیری به سمت پارکینگ رفتند که اعضای گروه دیگر نیز به پارکینگ آمدند و با آنها درگیر شدند.

در جریان این اتفاقات یک دستگاه خودروی پژو پارس در پارکینگ با انجام حرکات خطرناک و نمایشی اقدام به زیر گرفتن تعدادی از افراد و کودکان در پارکینگ می کند.

همزمان اتوبوسی که از زاهدان به کرمان آمده بود حامل زنان و کودکانی بود که مورد حمله خودروی پژو پارس قرار گرفتند.

در جریان درگیری که در پارکینگ باغ شازده رخ داد، بر اساس صورتجلسه تنظیمی در دادسرای ماهان و با حاضران در کلانتری مصاحبه انجام شد که خود را دختر و یکی از از نزدیکان بانوی متوفی گفته شد پس از درگیری که در باغ شازده رخ داد و تشدید درگیری بین دو گروه منجر به درگیری فیزیکی شد و با توجه به اظهارات دختر و بستگان متوفی، بانوی متوفی به زمین افتاد که متاسفانه تاثیری بر عملیات احیای اورژانسی نداشت.

به گزارش وسیله، 2 نفر از عوامل این حادثه با دستور مقامات قضایی مورد بازجویی و دستگیری قرار گرفتند.

لازم به ذکر است پیش از این رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص این حادثه توضیحاتی ارائه کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله تحقیقات بیشتر در خصوص علت و جزئیات این حادثه توسط بازپرس ویژه آغاز شده است، گفت: با ورود عوامل فاراژ این موضوع بسته شده و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی با در اختیار قرار دادن اطلاعات در حال انجام است. تعدادی از شاهدان و همراهان متوفی.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با بررسی ابعاد مختلف این موضوع هرگونه جرم احتمالی را جدی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید