جزئیات حملات سایبری به پیام رسان های ایرانی

جزئیات حملات سایبری به پیام رسان های ایرانی

امیرمحمدزاده لایوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حمله سایبری گسترده به پیام رسان های ایرانی خبر داد.حمله سایبری گسترده به پیام رسان های ایرانیاد و گفت: این حملات ترافیک جعلی را روی سرور ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات جدی سایبری برای جلوگیری از سرویس های پیام رسانی مناسب خبر داد و گفت: این حملات توسط جوانان ایرانی جلوگیری شد.

امیرمحمدزاده لایوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتر از حملات سایبری علیه پیام رسان های ایرانی خبر داد.

لاجوردی در این رابطه نوشت: در اوج استفاده مردم از پیام رسان های خانگی، حملات شدید Distributed Denial of Service (DDoS) از خارج از کشور برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب پیام رسان ها آغاز شد و با سرویس کاهش DDoS ایجاد شده توسط این پیام رسان، این حمله متوقف شد. جوانان ایران.. چتر مقابله با این حملات شامل کلیه خدمات داخلی خواهد بود.

در حملات DDos، مهاجم یا مهاجمان با ایجاد ترافیک جعلی، سرور سایت یا پایگاه داده هدف را به طور موقت از دسترس خارج می کنند.

حملات DDos یکی از خطرناک ترین و جدیدترین حملاتی است که در اینترنت رخ می دهد. DDoS مخفف Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات تخریب سرویس مورد نظر نیست، بلکه با هدف قرار دادن پهنای باند یا اتصال شبکه، شبکه و سرور مورد نظر را مجبور به ارائه خدمات عادی نمی کند.

این حملات با ارسال بسته‌های داده به قربانی انجام می‌شود که شبکه یا ظرفیت پردازش قربانی را با بسته‌های داده بارگذاری می‌کند و از دسترسی کاربران و مشتریان به سرویس جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید